خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تخفیف‌ویژه خرید زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی لامرد و مهر

مدیر شهرک‌های صنعتی لامرد و مُهر از تخفیف ویژه 80 و 90 درصدی بهای زمین به سرمایه‌گذاران طرح‌های تولیدی در شهرک صنعتی مُهر و شهرک صنعتی انرژی‌بر و دیگر بسته‌های تشویقی خبر داد.

عبدالحسین‌جعفرزاده مدیر شهرک‌های‌صنعتی لامرد و مهر در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: پیگیری‌هایی برای رفع موانع سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی لامرد و مهر در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال صورت گرفته و تخفیف هایی برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی انرژی بر لامرد و شهرک صنعتی مهر توسط شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اعمال شده است.

وی با اشاره به تخفیف بهای زمین در شهرک صنعتی انرژی بر لامرد و شهرک صنعتی مهر گفت: سرمایه‌گذاران با اعمال این  تخفیف در شهرک صنعتی مهر تنها ۲۰ درصد بهای هر متر مربع زمین به ارزش ۲۶۲ هزار و ۵۰۰ ریال و در شهرک صنعتی انرژی بر لامرد ۱۰ درصد بهای هر متر مربع زمین به ارزش ۲۱۰ هزار ریال را می پردازند.
 

عبدالحسین جعفرزاده

جعفرزاده اظهار کرد: این تخفیف پس از تکمیل و بهره برداری به ازای ایجاد اشتغال و براساس جواز تاسیس ارائه شده اعمال می‌شود و از دیگر مزایای این طرح تشویقی؛ کاهش پرداخت نقدی بهای زمین از ۱۵ درصد به پنج درصد و افزایش مدت اقساط از ۳۶ ماه به ۴۸ ماه است. 

وی با اشاره به اینکه مهلت استفاده از این تخفیف تا پایان سال جاری است، گفت: براساس این طرح تشویقی، سرمایه‌گذار تنها پنج درصد مبلغ بهای زمین را به صورت نقد و مابقی را به صورت اقساط ۴۸ماه (هرسه ماه یک قسط) پرداخت می کند. 

مدیر شهرک‌های صنعتی لامرد و مهر در ادامه افزود: شهرک صنعتی انرژی بر لامرد با مساحت بیش از یک هزار و ۸۳ هکتار در مجاور منطقه ویژه اقتصادی لامرد از وسیع‌ترین شهرک‌های صنعتی استان فارس محسوب می‌شود که از افق مناسبی برای استقرار و فعالیت صنایع نفت و گاز و پتروشیمی برخوردار است.

جعفرزاده با بیان اینکه شهرک صنعتی انرژی‌‌بر لامرد ظرفیت استقرار ۴۰۰ واحد صنعتی با پیش‌بینی اشتغال‌زایی ۲۰ هزار نفر را دارد، گفت: شهرک‌صنعتی انرژی‌بر لامرد با زون بندی‌های مختلف و زیرساخت هایی از جمله شبکه داخلی  آب و برق  در این شهرک صنعتی برای سرمایه گذاری فراهم شده است.

تمامی متقاضیان و سرمایه گذاران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت و شرایط واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی لامرد و مهر در ساعت اداری با شماره همراه ۰۹۱۷۷۸۱۶۸۰۸ تماس بگیرند.

کد خبر : ۵۶۳۵۳۷