خبرگزاری کار ایران

30میلیارد ریال کمک‌های ارسالی لرستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه رسید

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۸۹۵

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان 30میلیارد ریال کمک‌های ارسالی استان به مناطق زلزله زده کرمانشاه رسید.

به گزارش ایلنا اصلانی با بیان این مطلب، افزود: این مقدار هدایای ارسالی از محل کمک نهادها و ارگان‌های دولتی و هدایای مردم  نوع‌دوست استان لرستان به زلزله زدگان کرمانشاه توسط شورای عالی مدیریت بحران جمع آوری و ارسال شده است.

مدیرکل ستاد بحران لرستان نیز گفت: اقلام تهیه شده بوسیله  97 دستگاه  کمپرسی، کامیون و تریلی در سه روز گذشته به استان کرمانشاه ارسال شده است.

آریایی خاطرنشان کرد: علاوه بر این کمک‌ها که به‌صورت سازماندهی شده به مناطق زلزله زده  ارسال شده است، ده‌ها کامیون و  وانت بار نیز که همگی از کمک‌ها و هدایای مردمی تهیه شده بود به‌صورت خودجوش توسط مردم همیشه در صحنه و انسان دوستانه استان لرستان مستقیماً به مناطق آسیب دیده ارسال شد.

مدیرکل ستاد بحران لرستان با قدردانی از همه هم استانی‌های لرستانی که ظرف چند روز اخیر نهایت محبت و از خودگذشتگی و  ایثار را در کمک به زلزله زدگان از خود نشان دادند افزود: تقاضای ما از هم استانی‌های لرستانی این است که  کمک‌های خود را ترجیحا" به صورت نقدی به حساب شماره  99999 جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی واریز کنند و کمک‌ها و هدایای غیرنقدی خود را نیز به پایگاه‌های ثابت و سیار این جمعیت که در نقاط مختلف استان مستقر شده‌اند تحویل دهند.

اجناس جمع‌آوری شده سازماندهی شده و منظم در قالب کاروان و به صورت گروهی در تمام  مناطق آسیب دیده از زلزله در استان کرمانشاه ارسال و توزیع می‌شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز