خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه خبر داد:

ادارات و بانک‌های سرپل ذهاب از فردا دایر است/توزیع 55 هزار تخته چادر در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۸۷۰

استاندار کرمانشاه گفت: تمامی ادارات و بانک‌ها در شهرستان سرپل ذهاب از روز شنبه 27 آبان به مردم خدمت رسانی کنند.

به گزارش ایلنا، هوشنگ بازوند در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان سرپل ذهاب با بیان اینکه هم اکنون کسی در سرپل ذهاب بدون سرپناه نیست، گفت: حدود 55 هزار چادر در مناطق زلزله زده توزیع شده که این آمار قریب به دوب رابر خانه‌های تخریب شده است اما با این وجود، توزیع چادر‌ تا زمان رضایتمندی کامل مردم ادامه می‌یابد.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: برای ایمن سازی چادرها در مقابل بارندگی، نایلون ضخیم هم از روز جمعه در بین مردم توزیع می‌شود.

بازوند گفت: تیم سیار شامل پزشک، ماما و پرستار که با تجهیزات و دارو به صورت مستمر در روستا‌ها خدمت رسانی می‌کنند، همچنان خدمات خود را با جدیت ادامه دهند و به بانوان باردار و نوزادان خدمات ویژه ارائه شود.

وی با تاکید بر ضرورت بازسازی بیمارستان شهر ظرف ۴۵ روز  آینده گفت: سپاه که همیشه گره گشا بوده، تا زمان بازسازی بیمارستان، با در اختیار قراردادن مکان درمانی خود، دولت را یاری کند.

استاندار کرمانشاه همچنین بر دایر شدن تمامی ادارات و بانک‌ها و همچنین بازگشایی مدارس  شهرستان سرپل ذهاب از روز شنبه ۲۷ آبان تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز