خبرگزاری کار ایران

طی احکام جداگانه‌ای از سوی بازوند؛

نماینده ویژه و تام الاختیار استاندار کرمانشاه در شهرستان‌های زلزله‌زده منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۶۵۱

طی احکام جداگانه‌ای از سوی بازوند نماینده ویژه و تام الاختیار استاندار کرمانشاه در شهرستان‌های زلزله زده منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، در این احکام مجتبی نیک‌کردار معاون هماهنگی امور عمرانی به عنوان نماینده ویژه و تام الاختیار استاندار، در شهرستان‌های سرپل ذهاب، دالاهو، گیلانغرب، اسلام آبادغرب و قصرشیرین و همچنین رضا رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به عنوان نماینده ویژه و تام الاختیار استاندار در شهرستان‌های ثلاث باباجانی، جوانرود و روانسر در امر امداد و نجات و خدمات رسانی به آسیب دیدگان منصوب شده‌اند.
 
در این احکام آمده است: انتظار می‌رود ضمن هماهنگی کامل با فرماندار و همکاری شایسته با مدیریت استان موارد ذیر را در اسرع وقت اجرا فرمایید.
 
1_ هماهنگی و اجرای کامل اقدامات و برنامه‌های امنیت بخشی با همکاری مراجع ذیربط
 
2_ توزیع خدمات بین مردم آن منطقه به گونه‌ای که خدمات به موقع، به جا و به اندازه توزیع شود.
 
3_ حضور تمام وقت در منطقه و سرکشی ساعت به ساعت به تمام نقاط شهری و روستایی و گزارش دقیق به اینجانب برای پیگیری‌های بعدی.
 
4_ اطلاع رسانی شفاف به رسانه‌ها با هماهنگی مدیرکل حوزه استاندار در خصوص وضعیت منطقه،  اقدامات، چالش‌ها و ... با رویکرد تقویت روحیه امید و آرامش به مردم و راهنمایی گروه‌های مردمی در راستای چگونگی ارسال اعزام کمک‌های نقدی و غیر نقدی.
 
5_ پیگیری دقیق و اثربخش تحقق مصوبات شورای مدیریت بحران و شورای تامین در آن منطقه تا حصول نتیجه نهایی در اسرع وقت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز