خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت غله ایلام خبر داد:

روزانه 50 هزار قرص نان از ایلام به استان کرمانشاه ارسال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۵۶۹

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: روزانه به طور میانگین بین 40 تا 50 هزار قرص نان از استان ایلام به مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه ارسال می شود.

به گزارش ایلنا، کامران سلیمان پور اظهار کرد: نانوایی های مناطق مختلف استان ایلام طی سه روز گذشته به طور مداوم در حال پخت و ارسال نان به مناطق زلزله زده کرمانشاه هستند.

وی افزود: یک کامیون آرد تولید داخل استان به مقدار 20 تن نیز راهی استان زلزله زده کرمانشاه شد و ایلام مشکلی در زمینه تامین آرد و نان مورد نیاز این استان حادثه دیده و نیز نانوایی های داخل استان ایلام به ویژه نانوایی های کشیک ندارد.

سلیمان پور گفت: نانوایی های شهرهای ایلام، چوار، سیروان و چرداول به علت نزدیکی به استان کرمانشاه نان مورد نیاز این استان را تهیه، بسته بندی و به مناطق زلزله زده ارسال می کنند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام یادآور شد: برابر دستور معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان غله و خدمات بازرگانی کشور سه استان همسایه کرمانشاه شامل ایلام، لرستان و کردستان نان و آرد مورد نیاز مناطق آسیب دیده ناشی از زلزله استان کرمانشاه را تامین می کنند.

وی اظهار کرد: تا زمانیکه نانوایی های کشیک از سوی نهادها، گروه ها و افراد خیر سفارش پخت داشته باشند به پخت نان مشغول هستند و این روند کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز