خبرگزاری کار ایران

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس:

دنا تا پایان برنامه ششم، شهرستان توسعه یافته معرفی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۴۹۸

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه مخالف کلمه محرومیت در حوزه انتخابیه بویژه شهرستان دنا هست، اظهارداشت: شهرستان دنا تا پایان برنامه ششم‌توسعه به عنوان‌یکی از شهرستان‌های توسعه یافته قلمداد می‌شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " غلام‌‌محمد زارعی" در بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های دولتی از شهرستان دنا، خاطرنشان کرد: گردشگری مهم‌ترین رکن اصلی اشتغال‌زایی در شهرستان است که باید بهترین شرایط را برای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران فراهم شود.

وی صنایع تبدیلی را برای کشاورزان این شهرستان الزامی دانست و یادآورشد: امکان احداث سردخانه و کارخانه‌های صنایع تبدیلی در شهرستان فراهم شده است.

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح‌های پمپاژ آب در شهرستان دنا، تصریح کرد: طرح بزرگ پمپاژ آب شهرستان دنا که هشت هزار هکتار زمین کشاورزی زیر آن آبیاری می‌شوند.

زارعی با بیان اینکه شهرستان دنا دارای قابلیت‌های خوبی است، ادامه داد: مهم‌ترین عناصری که در توسعه شهرستان بسیار حائز اهمیت است ایجاد مقدمات و زیرساخت‌هایی از جمله راه، برق و جذب سرمایه‌گذار است.

وی گفت: در حوزه برق و آب خدمات شایسته‌ای در روستاها انجام گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز