خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر شیراز مطرح شد؛

انتقاد عضو شورای شهر شیراز به حکم صادر شده برای سپنتا نیکنام

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۹۵۶

عضو شورای شهر شیراز گفت: سلب عضویت این گونه نه شیوه عقلاست نه مبنای قانونی دارد و نه مورد پذیرش افکار عمومی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی حاجتی عضو شورای شهر شیراز در جلسه شورای این شهر به تعلیق عضویت سپنتا نیکنام در شورای شهر شیراز اشاره کرد و گفت: سپنتا نیک‌نام که با تأیید صلاحیت هیأت نظارت بر انتخابات و رأی مردم شریف یزد به شورای شهر راه یافته است با حکم عجیب و باور نکردنی دیوان عدالت اداری به طور موقت از حضور در شورا معلق شده است. اقدامی که اگر دائمی شود وهن قوانین جمهوری اسلامی از قانون اساسی گرفته تا قوانین عادی است و آینده هر انتخاباتی را با خطر مواجه خواهد کرد.

وی افزود: برادر ارجمندم جناب نیک‌نام نماینده محترم مردم یزد در شورای شهر، بنده مصاحبه شما مبنی بر تمکین به قانون را دیدم و به عنوان یک همکار در استانی دورتر شرمنده شدم؛ شرمنده از اینکه بیرحمانه ترین تفسیر از قانون، جایگاه‌تان را تهدید کند و شما بنا بر ضرورت‌های همبستگی ملی، تمکین کنید. اما در دفاع از حق شهروندی شما مراتب اعتراض خود نسبت به این موضوع را از همین‌جا اعلام می دارم و از شورای محترم نگهبان و دیوان عدالت اداری استدعا دارم طی تصمیمی خردمندانه و با احترام به قانون این مشکل برطرف شود چرا که سلب عضویت اینگونه نه شیوه عقلاست نه مبنای قانونی دارد و نه مورد پذیرش افکار عمومی است.

حاجتی تصریح کرد: در این وانفسای بحران‌های منطقه ای که دشمنان ایران هر روز با ترفندی در ایجاد بحران می‌کوشند و راه‌اندازی جنگ‌های قومیتی، مذهبی و قبیله‌ای در دستور کار آنان است شما ضرورت همبستگی ملی را در اولویت قرار داده و رحمانی ترین تفاسیر قانونی و مذهبی را در خصوص تمامی هموطنان که به طور برابر از این سرزمین مشاع، سهم دارند اعمال فرمایید . بی تردید پاشنه آشیل استکبار که تا مرزهای ایران پیش آمده است همبستگی میان تمام ایرانیان است و بس.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز