خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل انجمن نابینایان اردبیل:

بیش از 30 نفر از روشندلان اردبیلی دارای مدرک تحصیلی لیسانس هستند

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۸۸۱

مدیرعامل انجمن نابینایان اردبیل گفت: بیش از 30 نفر از روشندلان اردبیلی دارای مدرک تحصیلی لیسانس هستند.

به گزارش ایلنا،علی محمدپور در مراسم روز جهانی عصای سفید در اردبیل گفت: انجمن خانه و مامن روشندلان عزیز است و آنها بیشتر وقت خود را در آنجا می گذرانند و باید همه به ویژه مسئولان تلاش کنند تا یک محل ثابت برای این عزیزان که انسان های پاک و بی ادعایی هستند اختصاص یابد.

وی افزود: انجمن نابینایان با برنامه‌های مختلف فرهنگی، تفریحی و آموزشی که در طول سال به صورت مستمر برگزار می‌کند، در حوزه مسائل مهم آموزشی، فرهنگی و حمایت از روشندلان فعالیت می‌کند تا افرادی که عضو انجمن نابینایان هستند در رشته‌های متنوع با مهمترین مسائل مهارتی و آموزشی آشنا شوند.

محمدپور با اشاره به توانایی های روشندلان افزود: بیش از 30 نفر از روشندلان دارای مدرک تحصیلی لیسانس، شش نفر فوق لیسانس و مابقی اغلب دارای مدرک تحصیلی دیپلم هستند.

وی یکی از مشکلات نابینایان را مسکن آنها عنوان کرد و گفت: مسکن مهر میر اشرف هنوز تحویل روشندلان نشده است اما وام آنها تقسیط شده و از آنها اخذ می شود که از مسئولان امر انتظار داریم در تقسیط وام نابینایان بازنگری کنند تا مقدار وام پرداختی به صورت ماهانه کاهش یابد تا این عزیزان قادر به پرداخت وام خود باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز