خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد:

تاکید بر لزوم راه‌اندازی مرکز غربالگری معتادان البرز/ کاهش آسیب‌های اجتماعی نیازمند کار فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۱۶۲

استاندار البرز بر لزوم راه اندازی مرکز غربالگری معتادان البرز، ظرف یک ماه آینده، تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در شورای هماهنگی مواد مخدر استان، گفت: لازم است با برداشتن موانع راه اندازی، مراکز غربالگری معتادان و مرکز ماده 16 استان، احصا و با رفع مشکلات، هرچه سریعتر راه اندازی شود.

استاندار البرز با بیان اینکه پیشگیری از آسیب های اجتماعی مورد تاکید و توجه ویژه مقام معظم رهبری است گفت: برش های استانی طرح های کلان کشور در این حوزه به درستی اجرایی شود.

نجفی با تایید اینکه برای انجام وظایف محوله اما و اگر آوردن، خطاست، افزود: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی همه وظیفه دارند که باید در انجام آن تعلل نکنند.

وی با عنوان حساس بودن آسیب های اجتماعی، تصریح کرد: مدیران برای اشراف بیشتر در خصوص تکالیف محوله در جلسات استانی حضور پیدا کند و اعتبارات پیشگیری از کاهش آسیب‌های اجتماعی  پیش بینی شود.

استاندار البرز با یادآوری پایان یافتن فرصت پژوهش و تحقیق در مسائل اجتماعی، اظهار داشت: لازم است میدانی وارد عمل شد چراکه زیباسازی شهر بدون زیرساخت های شهر امکان پذیر نیست.

 نجفی ادامه داد: همه مسئولان نسبت به آسیب‌های اجتماعی احساس مسئولیت کنند. کاهش آسیب‌های اجتماعی کار فرهنگی می طلبد لذا رسالت رسانه ها خصوصاً صدا و سیما در این حوزه، خطیر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز