خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اصفهان در گفتگو با ایلنا:

بلاتکلیفی در انتخاب مدیران ، روند شهر اصفهان را مختل می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۱۴۱

حتی یک روز بلاتکلیفی مدیریت شهری و استانی اصفهان خسارت های جبران ناپذیری به توسعه اصفهان وارد می‌کند.

ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در گفتگو با خبرنگار  ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: به‌رغم تشکیل هیات دولت و نیز استقرار شورای شهر پنجم اصفهان و انتخاب شهردار، هنوز وضعیت استاندار اصفهان و شهردار کلان شهر اصفهان مشخص نیست و این مسئله به مدیریت استان و شهر آسیب جدی وارد می‌کند. 

تاج الدین گفت: بیش از یک ماه از انتخاب شهردار توسط شورای پنجم می گذرد اما هنوز حکم شهردار منتخب صادر نگردیده و انتظار می رود این مهم با سرعت بیشتری انجام پذیرد. 

نماینده مردم اصفهان ادامه داد: همین وضعیت در مورد استانداری اصفهان نیز وجود دارد و تکلیف مدیریت کلان استان هنوز نامشخص است.

تاج الدین افزود: اصفهان در شرایط کنونی هم از فرآیند توسعه عقب مانده است و نباید تعلل در تصمیم گیری ها در زمینه مدیریت کلان استان و همچنین صدور حکم شهردار کلان شهر اصفهان توسعه را بیش از پیش مختل کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حتی یک روز بلاتکلیفی مدیریت شهری و استانی اصفهان، خسارت های جبران ناپذیری به توسعه اصفهان وارد می کند و هرچه سریعتر باید این بلاتکیلفی رفع شود.

تاج الدین به از بین رفتن فرصت ها در اثر این بلاتکلیفی اشاره کرد و افزود: بلاتکلیفی مدیریت اصفهان به سرمایه گریزی بیشتر در این شهر منجر می شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: اصفهان سهم بسزایی در انتخاب آقای دکتر روحانی بعنوان رئیس جمهور داشته و هر گونه تعلل در تعیین تکلیف مدیریت شهری و استانی، کم لطفی به اصفهان و اصفهانی هاست.

تاج الدین در پایان گفت : پیگیر تعیین تکلیف مدیریت استان و مدیریت شهری اصفهان هستیم و امیدواریم هرچه زودتر مراحل قانونی استقرار شهردار جدید و همچنین مدیریت استان طی شده و امید ایجاد شده در شرایط انتخابات تثبیت گردد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز