خبرگزاری کار ایران

به ریاست مدیرکل بحران خوزستان برگزار شد؛

جلسه بررسی کانال تأمین آب عرصه‌های بحرانی ریزگردهای خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۰۱۵

جلسه بررسی‌وضعیت کانال تأمین آب عرصه‌های بحرانی ریزگردها به ریاست مدیرکل مدیریت بحران استان، فرماندار اهواز، مدیرعامل شرکت گاز استان، مدیرعامل جهادنصر و با حضور مدیران و نمایندگان دستگاههای مختلف ذیربط در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در ابتدای این جلسه مدیرکل مدیریت بحران استان با تسلیت بمناسبت فرارسیدن ماه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهیدان و امام شهیدان را گرامی داشت و افزود: خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد و رشادتها و فداکاری های خوزستان در تاریخ ثبت شده است.

کیامرث حاجی زاده در ادامه در خصوص جلسه مذکور با بیان اینکه اقدامات انجام شده در حوزه تأمین آب به کانون های ریزگردها از سوی دستگاههای اجرایی و ارگان های مربوطه بخوبی صورت گرفته، اظهار داشت: بحث آبرسانی به عرصه کانون های ریزگردها انجام شده و با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به مشکلات ریزگردها در خوزستان و مصوبات خوب دولت تدبیر و امید و پیگیری های استاندار محترم در خصوص اجرایی شدن پروژه، بایستی در بحث انتقال کانال آب دقت بیشتری انجام شود و در این زمینه بدون خسارت یا کمترین خسارت و آسیب را داشته باشیم.

وی گفت: به جهت ایجاد آرامش روانی شهروندان و تأمین مایحتاج اولیه و موردنیاز آنان می بایست اطلاع رسانی به موقع از طریق صداوسیما و اصحاب رسانه انجام شود و مردم را از لحاظ ایمنی و امنیتی آسوده خاطر کنیم.

حاجی زاده در ادامه از تلاش های موسسه جهادنصر در زمینه اقدامات و فعالیت هایشان تقدیر و تشکر کرد و گفت: جهادنصر به نوعی از خانواده دولت محسوب می شود و در مواقع کمک وارد عمل شده است، ضمن اینکه باید نواقص کار رانیز برطرف کنند که می بایست در زمینه پیشرفت به آنها کمک کنیم که البته دستگاههای اجرایی در استان نیز کمک های شایانی کردند و اگر این فعالیت ها انجام نمی شد اکنون شاهد مهاجرت مردم از خوزستان بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان افزود: موسسه جهادنصر می بایست در خصوص اقدامات انجام شده کارشناسی بیشتری انجام دهد و نظرات شرکت آب و برق و گاز را قبل از انجام کارها جویا شود تا اقدامات جنبه مطالعاتی داشته باشند و در پیشرفت کار تسریع حاصل شود.

فرماندار اهواز نیز در این خصوص بر اطلاع رسانی به فرمانداران طبق برنامه زمان بندی شده، ذخیره سازی سوخت و اطلاع رسانی به شهروندان تأکید کرد.

همچنین مدیران دستگاههای اجرایی و موسسه جهادنصر نیز در خصوص اقدامات و فعالیت های صورت گرفته و روند پیشرفت کار در زمینه تقاطع کانال آب جنوب شرق، تقاطع کانال آب راه آهن و خط لوله گاز 36 اینچ (بررسی طرح سیفون و تعمیق) توضیحاتی را ارائه کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز