خبرگزاری کار ایران

شفیعی خبر داد:

فعالیت 199 سمن فرهنگی و اجتماعی در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۴۲۱

مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: 199 سمن درحوزه فرهنگی و اجتماعی در استان فعال هستند.

به گزارش ایلنا، شفیع شفیعی در جلسه کارگروه سازمان های مردم نهاد در حوزه مدیریت بحران گفت: 199 سازمان مردم نهاد در حوزه های بهداشت و سلامت، محیط زیست، خیریه، مسائل فرهنگی و سایر حوزه های فرهنگی اجتماعی فعال هستند و فعالیت برخی از  سمن ها در حوزه خیریه موفق تر از بخش دولتی است .

وی افزود: امروزه جایگاه سمن ها و سازمان های مردم نهاد در دستگاه های اجرایی متفاوت شده و مدیران نسبت به فعالیت سمن ها بی اعتنا نیستند و عملکرد آن ها را مثبت ارزیابی می کنند.

شفیعی ادامه داد: محور اصلی فعالیت سازمان های مردم نهاد، کاهش آسیب های اجتماعی است  ضروری است این نهادها در راستای تربیت امدادگران بومی ومحلی نیز مشارکت کنند.

مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل تصریح کرد: پیشگیری از بحران و مدیریت بحران همراه با ارایه آموزش های لازم به مردم است و سمن ها باید در این حوزه نیز فعالیت کنند.

وی گفت: فعالیت سمن ها دور از هر گونه جریانات سیاسی و حاشیه‌ای  ارزشمند است .

شفیعی تصریح کرد: برای ارتقای فرهنگ جامعه و پیشگیری از مخاطرات طبیعی که سالانه خسارات زیادی را به استان می زند، ضروری است سازمان های مردم نهاد وارد عمل شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز