خبرگزاری کار ایران

بی‌باک خبر داد:

اجرای طرح کارورزی در گرگان با اشتغالزایی برای ۶۵۰ نفر

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۵۵۶

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان با اشاره به اجرای طرح کارورزی در این شهرستان گفت: ظرفیت اعلام شده برای طرح کارورزی در سال‌جاری ۶۵۰ نفر است.

به گزارش ایلنا، موسی بی‌باک در کارگاه آموزشـی طرح کارورزی ویژه مدیران مهدهای کودک این شهرستان اظهار داشت: دوره کارورزی حداقل 4 ماه و حداکثر 6 ماه است و کاروزانی که پس از 6 ماه کارورزی همان بنگاه اقتصادی استخدام شوند تا 2 سال از معافیت کامل سهم بیمه کار فرما برخوردار می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت اشتغالِ فارغ التحصیلان دانشگاهی، افزود: یکی از برنامه‌های کوتاه‌مدت دولت در زمینه اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی طرح کارورزی است این طرح به توانمندی افراد جویای کار کمک می کند و آنان را آماده ورود به عرصه کار می‌کند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان اظهار داشت: ضروری است تعامل و همکاری سازنده بین کارشناسان اشتغال ادارات و واحدهای پذیرنده می‌تواند در تحقق مناسبِ این طرح مهم تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه این طرح سال 95 به‌صورت آزمایشی اجرا شده و مدیران مهدهای کودک شناخت کافی نسبت به آن دارند که در صورت وجود ابهامات احتمالی می‌توانند به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مراجعه کنند.

کارگاه آموزشی طرح کارورزی ویژه مدیران مهدهای کودک شهرستان گرگان با حضور رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس اداره بهزیستی، کارشناسان مرکز فنی و حرفه‌ای و تامین اجتماعی و مدیران مهدهای کودک شهرستان گرگان در سالن اجتماعات اداره بهزیستی برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز