خبرگزاری کار ایران

با حضور اعضای شورای شهر؛

کارتینگ شهر لامرد افتتاح شد

کارتینگ شهر لامرد با حضور اعضای شورای شهر ، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از شهروندان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، محمد جمالی رئیس شورای اسلامی شهر لامرد ضمن گلایه از عدم حضور مسئولان در آیین افتتاح کارتینگ شهر لامرد گفت: مردم نباید به این فکر باشند که دولت برای آنها کار ایجاد کند، دولت فقط موظف است زمینه کارآفرینی را فراهم کند و از سویی تنها نباید به امید مشغول شدن در صنایع بزرگ صنعتی شهرستان باشیم. با ورود به عرصه کارآفرینی می توان اشتغال قابل توجهی ایجاد کرد.

وی ادامه داد: این مجموعه قرار بود در دهه فجر افتتاح شود ولی به دلیل عدم همکاری برخی مسئولان با سرمایه‌گذار باعث شد که مجموعه در مکان دیگری فعالیت کند.

جمالی اضافه کرد: اگر اداره راه و شهرسازی در واگذاری زمین همکاری می کرد و این مجموعه سرگرمی در پارک جنگلی‌بلوار معلم احداث‌می‌شد؛قطعا موجب‌تشویق دیگر سرمایه‌گذاران‌برای‌ساخت دیگر  مجموعه‌های سرگرمی -ورزشی در آن محل می‌شد و مکان مناسب تری برای فعالیت سرمایه گذار بود.

رئیس شورای شهر لامرد از مسئولان منابع طبیعی و اداره راه و شهرسازی خواست تا همکاری بیشتری در واگذاری زمین به سرمایه گذاران در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی داشته باشند.

جمالی در ادامه از شهروندان و مسئولان شهرستان خواست تا در تشویق و حمایت از سرمایه گذاران به ساخت مجموعه های سرگرمی، تفریحی و ورزشی کمک کنند.

لازم به ذکر است کارتینگ شهر لامرد با اعتباری بیش از ۲۵۰ میلیون تومان در پارک ملت (نفت) احداث شده که پیست مجموعه به طول ۳۵۰ متر  و عرض ۷ متر است و تحت نظارت اداره ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.

کد خبر : ۵۳۴۹۶۶