خبرگزاری کار ایران

در شیراز رخ داد؛

دستگیری کلاهبرداری که خود را محمدجواد ظریف معرفی کرد

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۶۹۸

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان فارس از دستگیری کلاهبرداری که خود را محمد جواد ظریف معرفی کرد خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جوکار گفت: پس از گزارشات مردمی در خصوص فعالیت دفتر ارائه ویزا و مهاجرت در شیراز و کلاهبرداری مدیر این دفتر از شهروندان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد، مدیر این دفتر که از مجرمان حرفه‌ای است، با دریافت ده‌ها میلیون تومان پول از اشخاص متقاضی سفر به اروپا و آمریکا با تقلید صدا خود را نماینده وزارت امور خارجه یا به صورت تلفنی خود را محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه نیز معرفی و به بهانه اخذ ویزا یا اقامت از مردم کلاهبرداری می‌کند. 
 
به گفته رئیس اداره نظارت بر اماکن پلیس استان فارس پس از تحقیقات گسترده متهم دستگیر و تحویل مقامات قضایی‌ شد.
 
وی افزود: متهم با انگیزه کلاهبرداری از طریق اقدامات متقلبانه و جعل عناوین دولتی و امنیتی تحت عناوین مشابه سابقه کیفری داشته است و در مواردی نیز از عناوین مامورانتظامی، مامور دادستانی، حراست قوه قضاییه، مامور اماکن، مامور‌ وزارت اطلاعات و... سواستفاده کرده است.
 
سرهنگ جوکار از کسانی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند خواست که برای این منظور فقط به مراکز مجاز و نمایندگی‌های مربوطه مراجعه تا در دام افراد جاعل و کلاهبردار گرفتار نشوند.
 
گفتنی است از جاعلان چندین مهر جعلی وزارت امور خارجه و گواهینامه‌های جعلی دفاتر این وزارت خانه و لوح‌های تقدیر و مبالغ دریافتی کشف وضبط و تحویل مقام قضایی‌ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز