خبرگزاری کار ایران

باشتنی به ایلنا خبر داد:

بزرگترین سفره اطعام عید غدیر در سبزوار پهن می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۳۲۵۱۷

همزمان با عید سعید غدیر بزرگترین سفره اطعام غدیر با ظرفیت پذیرایی 8000 نفر در سبزوار پهن خواهد شد.

حسن باشتنی، دبیر اجرایی طرح «باشهیدان از کرامت تا ولایت» در سبزوار در گفت وگو با ایلنا، با بیان اینکه این کار با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه صورت می‌گیرد، اظهار داشت: این طرح برای سومین سال متوالی با هدف بزرگداشت دهه ولایت و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سادات و شهدای منا و با همت خادمین افتخاری آستان مقدس شهیدان سبزوار برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تعداد 20 راس گوسفند که با همکاری جهادی محبان اهل‌بیت علیهم السلام در روز عید قربان قربانی شد، در روز عید غدیر اطعام صورت خواهد گرفت.

باشتنی از اجرای چندین برنامه فرهنگی در حاشیه این مراسم خبر داد و گفت: از مهمترین این برنامه‌ها می‌توان به ایجاد غرفه فروش نوشت افزار ایرانی اسلامی و همچنین غرفه فروش کتاب های فرهنگی اسلامی اشاره کرد.

وی در پایان یادآور شد: مشارکت کنندگان در طرح ضمن بهره مندی از ثواب قربانی ۲۰ راس گوسفند در روز عید قربان و اطعام ۸۰۰۰ نفر از مومنین و محبان امیرالمومنین علیه السلام در روز عید سعید غدیر، در قرعه کشی ۵ سفر زیارتی کربلای معلی در ایام اربعین و ۸ سفر زیارتی قم و ۸ سفر زیارتی مشهد مقدس نیز شرکت خواهند داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز