خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد:

وزیر پیشنهادی نیرو توانایی کسب رای اعتماد از مجلس را دارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۹۱۲

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با تمجید از تصمیم رئیس‌جمهور برای معرفی حبیب الله بیطرف بعنوان وزیر نیرو گفت: وزیر پیشنهادی نیرو توانایی کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس را دارد .

داوود راهزادی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از یاسوج، با بیان اینکه مهندس بیطرف در کابینه دولت اصلاحات سابقه درخشانی از خود به جا گذاشته است، اظهار داشت: تجربه و سابقه وی در سال‌های وزارت در دولت اصلاحات قطعا در راستای اهداف وزارت نیرو و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود .

وی محبوبیت وزیر پیشنهادی نیرو بین مردم و جامعه متخصصان را دلیلی برای لیاقت وی در این مسئولیت عنوان کرد و افزود: برنامه ارائه شده توسط آقای بیطرف نشانگر موارد مثبت بسیاری است.

این مسئول با بیان اینکه بیطرف از شخصیت سیاسی مناسبی برخوردار است، گفت: وی در بعد علمی نیز به عنوان یک عضو هیات علمی آموزشی و پژوهشی توانسته عملکرد موفقی داشته باشد.

راهزادی با تاکید بر اینکه حضور مهندس بیطرف می‌تواند نقطه عطفی در رسیدن به اهداف وزارت نیرو باشد گفت: با توانایی که در وی سراغ دارم قطعا توانایی قانع کردن نمایندگان مجلس را دارد و می تواند رای اعتماد را از مجلس کسب کند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز