خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور روستایی و شوراهای خوزستان خبرداد:

اجرای طرح اشتغال‌زایی و فعال‌سازی بانوان روستایی/ اجرای طرح در 300 روستای استان

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۹۰۵

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استان خوزستان از طرح اشتغال زنان روستایی با هدف فعال‌سازی اشتغال بانوان این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حسینی افزود: برای آموزش اشتغال بانوان 300 روستا با جمعیت بالغ بر 500 هزار نفر را در این طرح پوشش خواهیم داد که برنامه‌ریزی منسجم و مدونی برای این روستاها خواهیم داشت.

وی چشم انداز این طرح را 5 ساله و با اجرایی شدن آن در هر سال با 60 روستا عنوان کرد.

حسینی در ادامه گفت: ما باید همه روستاها را از جمله روستاهای برخوردار، نیمه برخوردار و غیر برخوردار را پوشش دهیم تا خروجی های متفاوتی برای برنامه ریزی های کلان آینده داشته باشیم و سرفصل‌های آموزشی تعیین شده ای به آموزش دهنده بدهیم تا بازخورد قابل قبولی از آن داشته باشیم.

وی مشارکت دستگاه‌های اجرایی مانند فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی، اداره کل تعاون، میراث فرهنگی، شرکت شهرک‌های صنعتی ،تشکل های مردم نهاد و دهیاران جهت پیشبرد اهداف طرح را ضروری عنوان کرد.

در پایان مدیرکل امور روستایی و شوراها از تدوین طرح اشتغال زنان روستایی برای 27 شهرستان و ابلاغ دستور العمل اجرایی با در نظر گرفتن اولویت های اشتغال آن توسط استاندار به فرمانداران خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز