خبرگزاری کار ایران

با انتشار نامه ای صورت گرفت؛

حمایت جمعی از اساتید دانشگاه‌های اصفهان از سید مهدی ابطحی

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۷۵۸

تعدادی از اساتید دانشگاه‌های اصفهان از سید مهدی ابطحی، نامزد شهرداری اصفهان اعلام حمایت کردند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، 155 نفر از اساتید دانشگاه‌های استان اصفهان از سید مهدی ابطحی، کاندیدای شهرداری اصفهان در نامه‌ای حمایت کردند.

نامه اساتید دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، هنر، علوم پزشکی و اصفهان به شرح زیر است:

این‌جانبان امضاکنندگان نامه، اعضای هیات‌علمی دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، هنر، علوم پزشکی و اصفهان، لازم دانستیم تا ضمن قدردانی از اعضای شورای شهر دوره پنجم اصفهان به‌واسطه پیشنهاد به آقای دکتر سید مهدی ابطحی برای کاندیداتوری مسند خطیر شهرداریِ بزرگ شهر اصفهان، به این وسیله ضمن حمایت همه‌جانبه خود از ایشان، آمادگی خود را نیز برای همکاری با ایشان در حل مشکلات بسیار پیچیده‌ای که دامن‌گیر شهری که از هر جهت شایسته و بایسته نگین انگشتری فرهنگ و تمدن کشورمان ایران است و امروز در اثر بی‌توجهی‌های مدیریتی به این ورطه از نابسامانی رسیده است، اعلام داریم.

با شناختی که از دکتر ابطحی داریم، اطمینان داریم که ایشان به‌عنوان فردی متخصص و آگاه به زیروبم‌های مدیریت شهری و سازمانی که هم تحصیلات و کندوکاوهای علمی و هم تجربیات طولانی اجرائی‌- مدیریتی ایشان گواه آن است، شخصیتی است با ویژگی‌های یک شهردار در سطح استانداردهای جهانی و با روحیه‌ای تحول‌خواه و وسعت دیدی کاملاً انعطاف‌پذیر و مثال‌زدنی. چراکه علاوه بر تخصص و سوابق حرفه‌ای، ایشان شناخت کامل و همه جانبه‌ای نیز از مسائل و چالش‌های شهری اصفهان دارد. نگاهی گذرا بر سوابق علمی و اجرایی ایشان که به‌اختصار در پنج صفحه پیوست است، مؤید بارِ گرانی از تجربیات موفق مدیریتی و علمی ـ پژوهشی مرتبط با توسعه شهری است. تجربیاتی که می‌تواند مُهر تأییدی باشد بر مدعای ما در توانمندی ایشان در حوزه‌های مدیریتی و اجرایی مختلف، اعم از فرهنگی، اجتماعی، فناوری و زیست‌محیطی.

ما ایشان را معتقد و پایبند به ویژگی‌های یک شهردار با استانداردهای جهانی می‌دانیم؛ زیرا دکتر ابطحی:

- بسیار مشارکت‌جوست و همکاری با مهم‌ترین ذینفعان کلیدی در نظام مدیریتی را پیوسته در دستور کار دارد.

- بسیار مشورت پذیر است و قدرت مذاکره، چانه‌زنی ویژه‌ای داشته، در ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی امکانات و منابع، از تأثیرگذاری بالایی برخوردار است.

- قابلیت منحصربه‌فردی در رهبری و مدیریت یکپارچه نهادها و بخش‌های مختلف سازمان، با اعمال حکمرانی مطلوب و مردمی دارد.

- واجد آگاهی و زیرکی سیاسیِ ظریفی در دستیابی به اهداف، از طریق اجرای مطلوب برنامه‌هاست.

- توانمندی بالایی در اداره دارایی‌ها و سرمایه‌ها ـ اعم از سرمایه‌های اقتصادی، انسانی و اجتماعی ـ دارد.

رجاء واثق داریم که اگر دکتر سید مهدی ابطحی بر مسند شهرداری شهرمان تکیه زند، می‌تواند در رفع گرفتاری‌ها و آشفتگی‌های انباشته که ناشی از حاکمیت نگرش‌های غیرعلمی و کج‌فهمی از توسعه شهری، دامن‌گیر این نگین فرهنگ و تمدن ایرانی ـ اسلامی کشورمان شده است، کارنامه‌ای درخشان از خود به یادگار گذارد و روسپیدی برای منتخبین مردم سرفراز اصفهان در شورای شهر، به ارمغان آورد. ان‌شاءالله.

اسامی امضاکنندگان این نامه نزد خبرگزاری ایلنا موجود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز