خبرگزاری کار ایران

نماینده رودبار در مجلس مطرح کرد؛

رودبار مناسبت ترین شهرستان برای احداث پتروشمی

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۳۲۶

نماینده رودبار با بیان اینکه بهترین مکان و فضا برای احداث پتروشیمی گیلان شهرستان رودبار است خواستار پیگیری این پروژه توسط دولت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از رشت، منوچهر جمالی در جلسه هماهنگی برنامه‌های توسعه اشتغال و تولید استان گیلان  که با حضور محمدباقر نوبخت در رشت برگزار شد، با قدردانی از معاون رئیس‌جمهور به دلیل تحمل  حجم سنگینی از کارها و فشارها گفت: نوبخت افتخار گیلان است.

نماینده رودبار همچنین با تشکر از محمدعلی نجفی اظهار داشت: استاندار گیلان تمام توان خود را بکار گرفته و همه شهرستان‌ها به‌خصوص رودبار برای پیگیری مشکلات مردم حضور فعال داشتند.

او با بیان اینکه رودبار شهرستانی برای عبور راه‌آهن، آزادراه، خط لوله گاز، انرژی و… برای استان است، تصرحی کرد: همه اینها عواقبی دارد و رودبار برای توسعه اقتصادی و عمرانی کشور این هزینه‌ها را پذیرفته است که نباید فراموش شود.

جمالی در ادامه با بیان اینکه فرصت‌های شغلی زیادی در رودبار از بین رفته است، خاطرنشان کرد: گروه آریا که بیش از هزار نفر در واحدهایش کار می‌کردند، تولدی کفش و چرمی که بیش از 500 نفر در آن مشغول بودند و معدن زغال سنگ البرز غربی که بیش از دو هزار نفر در آن کار می‌کردند، منحل و همه کارگران این واحدها بیکار شده‌اند.

او ادامه داد: هزاران فرصت شغلی را در رودبار از دست دادیم و شغلی جایگزین نشد و تقاضای من این است دولت محترم به این مسئله رسیدگی کند.

این نماینده مجلس با انتقاد از عملی نشدن برخی از قول‌های وزارت جهاد کشاورزی در شهرستان رودبار ابراز داشت: پروژه 650 هکتاری علی‌آباد و پروژه 100 هکتاری دولت‌آباد از جمله این موارد است.

جمالی با قدردانی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید در رفع موانع تولید بیان کرد: در رابطه با کمیته تصحیح و رفع موانع تولید ما در سایت بهین‌یاب 29 واحد داشتیم که 13 واحد حدود 12 و نیم میلیارد تومان برای تسهیلات دریافت کرده‌اند.

او با بیان اینکه بهترین مکان و فضا برای احداث پتروشیمی گیلان شهرستان رودبار است، خواستار پیگیری این پروژه توسط دولت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز