خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سلسله دلفان و سلسله در مجلس:

دولت به جای الفاظ بی‌هزینه‌، به لرستان بودجه بدهد

asdasd
کد خبر : ۵۱۳۴۲۷

نماینده مردم سلسله دلفان و سلسله در مجلس گفت: متأسفانه از خدمات‌رسانی دولت‌ها به لرستان بیش از همه الفاظ، استعمال القاب و الفاظ بی‌هزینه‌ای مانند لر غیور، لر قهرمان و لر شجاع خودنمایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از لرستان، علی رستمیان در نطق میان دستور خطاب به رئیس‌جمهور گفت: ضمن تعامل منطقی با دولت باید عرض کنم متأسفانه از خدمات‌رسانی دولت‌ها به لرستان بیش از همه الفاظ، استعمال القاب و الفاظ بی هزینه‌ای مانند لر غیور، لر قهرمان و لر شجاع خودنمایی می‌کند.

نماینده مردم سلسله دلفان و سلسله افزود:  لطفاً به جای این الفاظ سهم لرستان را در بودجه در توسعه موزون و متوازن پایدار، از تخصیص و برداشت آب از رودخانه‌های لرستان که سالانه 6 و نیم تا 12 میلیارد مترمکعب آب از حوزه‌های لرستان خارج و توسعه شکوفایی استان‌های دیگر را رقم می‌زند، پرداخت کنید.

وی بیان کرد: سهم لرستان را از انتقال خطوط نفت و گاز که صدها کیلومترها از استان می‌گذرد و خسارهای زیادی را به مردم وارد کرده، سهم لرستان را از صنایع و معادن، سرمایه‌گذاری و جذب جوانان بیکار و تحصیل‌کرده که تعداد قابل‌توجهی از آن‌ها عضو بنیاد نخبگان کشور بوده و بیکاری آن‌ها از نوع دردناک‌ترین بیکاری مانند دشنه‌ای بر پهلوی آن‌ها فرورفته و آن‌ها را به کام اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی فرو می‌برد و در نهایت سهم لرستان را از کابینه دولت که دریغ از یک وزیر و معاون رئیس‌جمهور لر و حتی انتصاب مدیران غیربومی در لرستان علیرغم این‌همه نیروی نخبه بومی که عرصه را بر آن‌ها تنگ کرده است را لحاظ نمایید.

نماینده مردم سلسله و دلفان، اظهار داشت: در این رابطه سیاه نمایی نکرده و از خدمات چشمگیر تمامی دولت‌ها به لرستان تشکر می‌کنم اما اگر از آمارسازی‌ها و گزارش‌ها خلاف واقع و به‌ قول ‌معروف قبله عالم به سلامت و محرومیت به جا مانده از رژیم پهلوی بگذریم بی‌شک لرستان جزو استان‌های آخر کشور است؛ پس ای که دستت می‌رسد کاری بکن.

انتهای پیام/
حسام شفیعی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز