خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی نمایشگاه خبرداد:

22 کشور در جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری اصفهان

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۸۶۳

نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری از 13 تا 15 مرداد با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از اصفهان، مجید کرباسچی دبیراجرایی نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری (ICS 2017) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای رسیدن به شهری بانشاط لازم است از فناوری استفاده کنیم، ادامه داد: این رویداد تنها یک نمایشگاه و جشنواره لوکس نیست بلکه در آن تلاش می‌شود تا عرضه و تقاضا در مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

وی افزود: در این نمایشگاه و جشنواره که از ۱۳ مردادماه به مدت سه روز برگزار می‌شود، تلاش شده محصولات شرکت‌های دانش بنیان برای استفاده شهرداری‌های سراسر کشور عرضه شده تا ازاین فناوری‌ها استفاده شود.

دبیراجرایی نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری از تمامی شهرداران، سازمان های نظام مهندسی وارگان های مربوط برای شرکت دراین رویداد دعوت شده، افزود: این نمایشگاه در فضایی مسقفی به وسعت ۴ هزار مترمربع در مجموعه پل شهرستان برپا می شود و به دلیل کمبود فضای کافی مجبور به فیلتر شرکت‌های دانش بنیان و اجازه شرکت به بهترین فناوری‌ها شدیم.

کرباسچی از برگزاری 20 سمینار با حضور اساتید آکادمیک داخلی وخارجی خبرداد وگفت: درهر سالن فضایی برای گفت وگو بین شرکت‌ها وخریداران درنظر گرفته شده تا با توجه به نیازسنجی صورت گرفته از تمامی شهرداری‌ها کشور، قراردادهای خرید منعقد شود.

وی همچنین از رونمایی از سه پروژه ویژه در حوزه‌های سوخت ومحیط زیست، ترافیک و سلامت درمراسم افتتاحیه و همچنین طرح‌های دیگری در طول برگزاری خبر داد.

همچنین رئیس نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری از حضور 22 کشور خارجی شامل16 کشور اروپایی در  این رویداد خبرداد وافزود: از این تعداد 18 کشور دارای غرفه نمایشگاهی بوده و تمام تلاش‌ها برای ورود تکنولوژی به کشور صورت گرفته است.

نیلفروشان خاطرنشان کرد: بازدیدکنندگان هنگام عبور از روی پل‌شهرستان با 12 شهید فناور آشنا خواهند شد چرا که ما آرامش و امنیت خود را مدیون این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز