خبرگزاری کار ایران

دادستان شهرستان پارس آباد:

قاتل، انگیزه قتل آتنا را مالی عنوان کرده/در پرونده قاتل، چند فوت‌مشکوک و قتل سربه‌مهر هست

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۵۵۷

در پی ماجرای مرگ آتنا ،دختر 7ساله‌ای که بیست روز پیش پس از ناپدید شدن توسط ییک از همسایگان محل کار پدرش به قتل رسید دادستان پارس اباد گفت: با پیگیری‌ها و بررسی‌های صورت گرفته احتمال رمزگشایی چندین پرونده دیگر همچون فوت مشکوک و قتل سر به مهر مانده وجود دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت روز آروز هیچ  پرونده ای از پزشک قانونی مبنی بر تائید اختلالات روانی قاتل برایمان ارسال نشده است.

وی افزود :  ما با یک قاتل حرفه‌ای روبرو هستیم که در گذشته هم چندین پرونده علیه وی تشکیل و بازداشت شده اما بنا به نبود دلایل کافی متهم آزاد شده است.  قاتل تنها انگیزه خود را از این قتل انگیزه مالی عنوان کرده است.

 وی در پایان افزود : جسد آتنا دختر هفت ساله پارس آبادی سالم و دست نخورده بود و قاتل با خفه کردن این دختر را به قتل رسانده است.

ماجرا چه بود

حدود بیست روز پیش ماجرای  دختر بچه  7ساله‌ اردبیلی  شهرستان  پارس‌آباد مغان را به هم ریخت. این جنایت هولناک احساسات مردم این شهر را که این دختر نیز اهل آنجا بود بشدت جریحه‌دار کرده است. تا جایی که اهالی پارس‌آباد در واکنش به این حادثه تکان‌دهنده با تجمع در محل ناپدید‌شدن آتنا خواهان اشد مجازات برای عامل این جنایت شدند.

مردم خشمگین با حمله به محل کار قاتل، مغازه او را به آتش کشیدند. مقامات محلی و قضائی پارس‌آباد هم برای جلوگیری از گسترش خشونت‌ها و بازگرداندن آرامش با حضور در جمع معترضان، برخورد قاطع و سریع دستگاه قضا و مجازات عامل این جنایت هولناک را وعده دادند. آتنا دختر بچه هفت‌ساله‌ای که به طرز مشکوکی ناپدید شده بود، تا اینکه پس از بیست روز جست‌وجوی بی‌نتیجه، پیکر بی‌جانش در حیاط یک خانه پیدا شد.

 خان های که پیکر آتنا در میان حفره‌ای از بتن به طرز دلخراشی مخفی شده بود. صاحب این خانه  نیز به ‌عنوان متهم اصلی پرونده به قتل دختر هفت‌ساله به آگاهی احضار شد. به دنبال اظهارات این مرد، پلیس با استفاده از همه امکانات کار جست‌وجو برای یافتن آتنا را آغاز کرد. در همین حال با انتشار خبر گمشدن این دختر بچه هفت‌ساله همه ارگان‌های مربوطه تلاش کردند تا ردی از این دختر پیدا کنند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز