خبرگزاری کار ایران

با انتشار بیانیه‌ای صورت گرفت؛

اعلام حمایت استادان دانشگاه‌های تبریز از روحانی

asdasd
کد خبر : ۵۰۴۸۶۹

استادان دانشگاه تبریز با انتشار بیانیه ای ضمن حمایت از شخصیت و تجارب روحانی، تاکید کردند وی سرمایه ملی ما است و هیچ فرد یا گروهی حق ندارد آن را خدشه دار سازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن این بیانیه به این شرح است:

محضر مبارک مقام عالی ریاست جمهوری اسلامی ایران

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و توفیقات روزافزون، خبر اهانت عده معدودی از عناصر غافل یا فریب خورده و نفوذی که در شرایط حساس کنونی کشور و منطقه نسبت به حضرتعالی، آن هم در روز قدس که تجلی وحدت مسلمین جهان است، انجام گرفت، موجب تالم و تاثر شدید ملت مسلمان ایران گردید.

هنوز جوهر تاییدیه شورای محترم نگهبان و رای اکثریت مردم به حضرتعالی خشک نشده، عده ای افراد وحدت شکن با اهانت به حضرتعالی که در نص قانون جرم تلقی می‌شود، قلوب میلیون‌ها انسان مومن را جریحه دار کرد.

شخصیت حضرتعالی و تجارب ارزنده شما، سرمایه ملی ما است و هیچ فرد یا گروهی حق ندارد آن را خدشه دار سازد.

ما ضمن محکوم کردن این حرکت مذبوحانه و غیر اخلاقی و حمایت از مواضع اصولی و حکیمانه حضرتعالی، استدعا داریم در حمایت از قانون و قانونگرایی و حفظ حرمت جایگاه منیع ریاست جمهوری به عنوان رکن رکین نظام و مقام دوم کشور، از محضر مبارک مقام معظم رهبری و ریاست محترم قوه قضاییه و ریاست محترم مجلس شورای اسلامی بخواهید تا با صدور دستور قاطع برای شناسایی و مجازات عاملان این اقدام زشت که تضعیف کننده وحدت و همدلی داخلی و هیبت خارجی ایران اسلامی است، از تکرار اینگونه حوادث تلخ جلوگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز