خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان:

برنامه‌ریزی، تعاون و همکاری لازمه خدمت‌رسانی جهادی به مشترکین

asdasd
کد خبر : ۵۰۱۵۶۰

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان گفت: برنامه ریزی دقیق، تعاون و همکاری، لازمه خدمت رسانی جهادی به مشترکین است.

به گزارش ایلنا، شهبا با بیان این‌که برنامه ریزی دقیق، تعاون و همکاری، لازمه خدمت رسانی جهادی به مشترکین است، افزود: شرکت توزیع یک مجموعه خدماتی است که در صورت اختلال در زیر ساخت‌ها موجب بروز مشکل در سیستم برق رسانی خواهد شد. 

وی از جذب اعتبارات در سال جدید خبر داد و از همکاران خواست با سعی و تلاش مضاعف در جهت ارائه خدمت به شهروندان گام بردارند. 

در ادامه این جلسه معاون مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق شمال کرمان در خصوص وضعیت برق رسانی روستایی در محدوده عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان گفت: طبق آیین نامه ابلاغی توانیر در سال 1396 به روستاهایی که از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح هادی روستایی اجرا شده باشد، انشعاب برق واگذار خواهد شد.

 عرب زاده مستندسازی، رفع عیوب به موقع صورت وضعیت‌ها و اعلام به موقع خاتمه قرارداد تاکید کرد و گفت: همکاران ناظر نسبت به بررسی صورت وضعیت قراردادها اهتمام بیشتری داشته باشند. 

محسن قراچه داغی معاون بهره برداری نیز ضمن تشکر از همراهی و همکاری مشاورین و ناظرین با شرکت توزیع برق شمال استان کرمان نیز گفت: با توجه به وجود نیروهای متخصص و جوان در مجموعه شرکت با برنامه ریزی دقیق و مدون باید از ظرفیت های موجود در سازمان و توانمندی افراد استفاده نماییم. 

شایان ذکر است در پایان مدیران امورهای اجرایی به طور جداگانه از وضعیت امور تحت مدیریت خود گزارشی ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز