خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

مردم خواهان آزادی‌های اجتماعی و سیاسی بیشتر هستند/ترمیم کابینه در دستور کار دولت قرار بگیرد

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۵۵۶

فعال سیاسی اعتدال گرا گفت: انتظار اولیه از دولت دوم روحانی، ترمیم کابینه و همسوسازی بیشتر آن با اهداف دولت تدیبر و امید است.

محمد ابراهیم نصر در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص پیروزی روحانی در انتخابات اخیر گفت: با توجه به اینکه این انتخابات، انتخاب بین دو تفکر متفاوت نظام بود، از این سو انتخاب مجدد روحانی اهمیت بیشتری نسبت به ادوار گذشته دارد.

وی در رابطه با اشاره به رای قاطع مردم به روحانی اظهار داشت: یکی از مهمترین پیام‌ها این بود که با توجه به وجود مشکلات اقتصادی، مردم اولویت های دیگری را مطالبه می کنند.

این فعال سیاسی اعتدال گرا تصریح کرد: از طرفی مردم متوجه اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی پس از ویرانی‌های دولت قبل بوده اند و اینکه خواهان ارتباط مصالحه آمیز با دنیا و آزادی‌های اجتماعی و سیاسی بیشتری هستند.

نصر در پاسخ به این سئوال که دولت چه وظیفه ای در طی این چهار سال در برابر رای حداکثری مردم دارد بیان کرد: انتظار اولیه، ترمیم کابینه و همسوسازی بیشتر آن با اهداف دولت تدیبر و امید است.

این فعال سیاسی عنوان کرد: همچنین علاوه بر تداوم ارتباط با کشورهای دنیا و کاهش تنش، با ایجاد شرایط برای آزادی‌های سیاسی و اجتماعی بیشتر  و ایجاد شرایط بهتر اقتصادی برای قشر آسیب پذیر، باید امکان همسوسازی بیشتر مردم برای انتخابات بعدی ریاست‌جمهوری با تفکر اعتدال و اصلاح ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز