خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت خبر داد:

مشارکت ۹۲ درصدی مردم شهرستان شفت در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۰۶۷

فرماندار شفت با اشاره به اینکه جوانان و کشاورزان این شهرستان حضور پررنگی در انتخابات داشتند، افزود: بیش از ۹۲ درصد مردم شهرستان شفت در انتخابات شرکت کردند.

به گزارش ایلنا از شفت، محمدرضا محسنی فرماندار شفت با اشاره به برگزاری‌دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از حضور گسترده آحاد مردم این شهرستان در انتخابات قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه ۴۵ هزار و ۷۷۸ نفر در شهرستان شفت واجد شرایط رای دادن بودند، افزود: تعداد ۴۲ هزار و ۴۶۹ نفر از مردم این شهرستان در انتخابات شرکت کردند.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه جوانان و کشاورزان این شهرستان حضور پررنگی در انتخابات داشتند افزود: بیش از ۹۲ درصد مردم شهرستان شفت در انتخابات شرکت کردند.

وی درادامه سخنان خود با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری انتخابات را آبروی نظام برشمرده بودند افزود: مردم بزرگوار شهرستان عالم پرور شفت در راستای تحقق این منویات حضوری حداکثری در انتخابات داشتند.

نماینده عالی دولت در شفت با اشاره به اینکه جناب حسن روحانی با 25 هزار و 305 رای اکثریت آرای شهرستان شفت را به خود اختصاص داد افزود : جناب آقای سید ابراهیم رییس الساداتی 14 هزار و 608 رای ، جناب آقای مصطفی آقا میرسلیم 366 رای و جناب آقای سیدمصطفی هاشمی طبا 197 رای را در این شهرستان کسب کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز