خبرگزاری کار ایران

در پیام تبریک جبار کیانی عنوان شد:

دستاورد انتخاب دوباره روحانی‌توسعه همه‌جانبه کشور است/ اتاق بازرگانی یاسوج در کنار دولتمردان خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۰۲۲

در پی حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی قاطع " حسن روحانی" رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در پیامی با تبریک این پیروزی، آن را غرورانگیز و بی‌سابقه توصیف کرد.

متن پیام " جبار کیانی " که دراختیار ایلنا از یاسوج قرار گرفته بدین شرح است: 

برگزاریانتخابات‌شکوهمند 29 اردیبهشت ماه، در سراسر جهان دوباره شکوه، عظمت و قدرت مردم‌سالاری دینی را به رخ کشید و مردم سرافراز ایران را به نیکی بر سر زبان‌ها انداخت. 

بی‌شک مشارکت گسترده و آگاهانه ملت ایران در این انتخابات و آرای برآمده از صندوق‌ها، گواه بر قدرت تحلیل و موقعیت‌شناسی ملتی است که در سالهای اخیر و در گذر حوادث و فراز و نشیب روزگار، شعور و سواد سیاسی خود را در دنیا به معرض نمایش گذاشتند. ملتی که به خوبی دریافته است خواسته‌هایش را می‌تواند با حضور در انتخابات به عنوان مهمترین نماد مردم‌سالاری مطالبه کرده و به کرسی بنشاند. 

انتخابات ۹۶ با همه تفاوت‌های قومی، مذهبی، فکری و فرهنگی، برد بزرگی برای ملت ایران بود، دستاورد این انتخاب، توسعه همه جانبه کشور است. این حضور بی نظیر ، سنگ بنای مستحکمی برای ساختن آینده این سرزمین به شمار می آید باید با نهایت فروتنی قدردان این موقعیت شناسی ملتی بود که در مسیر توسعه، حضور داشته اند و پیچ های خطرناک و سرنوشت ساز را با اتحاد خود پشت سرگذاشته اند.

امید است که اکنون با پشتوانه رای مردم، دولت جدید جناب آقای دکتر حسن روحانی در ایجاد رونق اقتصادی، تسهیل مراودات تجاری با دنیا، بازگشت واحدهای تولیدی به مدار تولید و توسعه کسب و کار بیش از پیش همت گمارد تا با ایجاد اشتغال پایدار و توسعه همه جانبه، پاسخگو و قدردان این ملت فهیم باشد.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج نیز در این راه درکنار دولتمردان استانی دولت دوازدهم از هیچ کوششی برای تحقق اهداف بلند مدت کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد دریغ نخواهد کرد و تمام توان خود را در این مسیر به کار خواهد گرفت. با آرزوی سربلندی و توسعه ایران اسلامی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز