خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان خبرداد:

740 هزار نفر در زنجان واجدین شرایط رای دادن هستند/ ضرورت کارآمدی و همدلی کاندیداهای شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۲۶۱

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به تعداد افراد واجدین شرایط رای در استان، گفت: 740 هزار نفر واجد شرایط رای در استان هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان ،سید بیوک موسوی معاون سیاسی، امنیتی استانداری زنجان امروز جمعه (29اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با اشاره به سرمایه مهم مجریان انتخاباتی کشور و استان اظهار داشت: مردم ایران اسلامی دارای اعتماد و نگاه ویژه به انتخاب اصلح هستند.

موسوی با بیان اینکه، برگزاری انتخابات بی‌حاشیه با حداقل ترین نواقص از اهم اهداف مجریان انتخاباتی در سراسر کشور بوده است،گفت: استان زنجان شاهد برگزاری انتخابات توام با آرامش است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان در ادامه با اشاره به استقبال بی نظیر مردم استان، یادآور شد: همه دستگاه‌های اجرایی مشارکت و همدلی حائز اهمیتی در سطح ملی و منطقه ای داشتند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان، با بیان اینکه از ساعات اولیه امروز مردم و مسئولان استان شاهد حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای بودند، خاطر نشان شد: همه دستگاه‌های اجرایی در این حوزه فعالیت مطلوب داشتند.

این مسئول در استان زنجان، با اشاره به تعداد افراد واجد شرایط رای در استان، گفت: 740 هزار نفر واجد شرایط رای در استان هستند.

وی همچنین در خصوص برگزاری انتخابات پنجمین دوره شورا های اسلامی شهر و روستا نیز همدلی و کارآمدی شورا ها را مهم دانست و  ابراز امید واری کرد: هدف شورا ب باید رشد و توسعه و عمران آبادانی در منطقه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز