خبرگزاری کار ایران

فتح‌الله معین:

جمع کارشناسان را در لیست «شهر امید» داریم

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۸۶۸

سرلیست اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای‌شهر اصفهان گفت: لیست پیشنهادی و داوطلبانی که معرفی می‌کنیم یک جمع کاملی از کارشناسان است که در زمینه‌های شهرسازی، محیط‌زیست، کارآفرینی و... کار کرده‌اند.

فتح‌الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در اصفهان با بیان اینکه شهر اصفهان یکی از کلانشهرهای کشور است که ویژگی‌های خاص خود را دارد، اظهار کرد: این ویژگی‌ها حساسیت‌هایی را نیز ایجاد کرده است که بنابراین باید نسبت به آن توجه ویژه داشت.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهر اصفهان افزود: محیط‌زیست اصفهان دارای حساسیت است به‌ویژه با آلودگی هوا که ایجاد شده است و باید به آن توجه کرد. همچنین سابقه تاریخی و میراث فرهنگی آن از دیگر مواردی است که باید در نظر گرفت.

سرلیست اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: صنعتی‌ترین استان کشور اصفهان است و تأثیر خود را بر شهر نیز گذاشته است به همین دلیل باید به این نکته در برنامه‌ریزی‌های خود توجه کنیم.

معین با اشاره به لیست پیشنهادی اصلاح‌طلبان اصفهان با عنوان «شهر امید»، اضافه کرد: لیست پیشنهادی و داوطلبانی که معرفی می‌کنیم یک جمع کاملی از کارشناسان است که در زمینه‌های شهرسازی، محیط‌زیست، کارآفرینی و... کار کرده‌اند. رویکرد این افراد ایجاد امکانات و زیرساخت‌هایی است که بتواند در اصفهان توسعه پایدار ایجاد کند و به مقولاتی که در آن حساسیت وجود دارد به‌ویژه محیط‌زیست توجه ویژه کند.

وی تصریح کرد: احیای زاینده‌رود، موضوع تراکم‌ها، عرض معابر، طرح تفصیلی و موضوعات دیگر را با یک بررسی عالمانه در شورای شهر با لیست کاملی که داریم بررسی و تصمیم‌گیری کارشناسانه می‌کنیم.

کاندیدای اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: قانون‌گرایی در همه بخش‌های شهرداری، تبعیت از همه طرح‌های بالادستی، جلوگیری از  هر نوع تصمیم فردی یا تصمیم‌گیری‌هایی که بدون پرداخت به ابعاد کارشناسی بوده و همچنین ایجاد  شفافیت و تکریم ارباب‌رجوع را در برنامه‌های خود داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز