خبرگزاری کار ایران

بهمن خسروی:

اجازه نمی‌دهیم مدعیان وعده‌های پوچ به شورای‌شهر خرم‌آباد راه یابند

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۹۶۸

نامزد پنجمین دوره شورای‌شهر و روستا گفت: برای مشکلات شهر و شهروندان طرح و برنامه‌هایی دارم که در چند سال با همفکری کارشناسان مختلف شهرهای بزرگ قابل‌اجرا هستند.

بهمن خسروی در گفت‌وگو با ایلنا گفت: کنار نشستن و نگاه کردن به وضعیت شهر، بالاخص در انتخابات پیش رو نتیجه‌ای جز سپردن سرنوشت خود و فرزندان‌مان به افراد بی‌مسئولیت چیزی در بر نخواهد داشت لذا باید با غیرت خود اجازه ورود به افرادی که با وعده‌های پوچ، سعی در جذب مردم و دور زدن آنها دارند نداد.

وی تصریح کرد: برای مشکلات شهر و شهروندان طرح و برنامه‌هایی دارم که چند سال با همفکری کارشناسان مختلف شهرهای بزرگ تدوین شده‌اند و قابل‌اجرا هستند. ما تمام تلاش خود را در راستای عملی‌شدن آنها در محدودیت زمانی شورا به کار خواهیم گرفت.

خسروی مشکلات شهر خرم‌آباد را به دو دسته کلان و خرد تقسیم‌بندی کرد و گفت: در حل مشکلات کلان مطالبه عمومی مطرح است که از میان برداشتن آنها تاثیر زیادی در توسعه و آبادانی شهر خواهد داشت و باید با دقت انجام شوند و از اجرای همزمان و نیمه‌کاره ماندن آنها پرهیز کرد. مشکلات دسته خرد؛ شادابی و طراوت را از مناطق مختلف شهر گرفته و باعث سرخوردگی مردم شده است. این‌گونه مشکلات را باید همزمان با اجرای طرح‌های کلان و با مشارکت مردم به بهترین شکل ممکن پیگیری و مرتفع کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز