خبرگزاری کار ایران

در مراسم افتتاح‌ستاد روحانی در زاهدان‌مطرح‌شد؛

راکعی: رای ما رای عاقلانه‌ای است/ رخشانی: رقبای روحانی برنامه مشخصی برای اداره کشور ندارند

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۰۴۳

با حضور پرشور فرهنگیان شهرستان زاهدان و مناطق همجوار و با حضور دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش، ستاد فرهنگیان حسن روحانی در زاهدان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از زاهدان، فاطمه راکعی در مراسم افتتاحیه ستاد فرهنگیان اظهار کرد : انتظار کشور و انتظار مردم در این برهه حساس و در واقع عمر سیاسی اصلاحات در ایران از قشر فرهنگی و قشر دانشگاهی که فرهیختگان کشور و سازندگی نسل‌های فرهیخته کشور را برعهده دارند بیش از قشرهای دیگر است.

وی افزود: معلمان و دانشگاهیان بیش از هر ابزار تبلیغی دیگری می‌توانند نتایج مثبت یک اندیشه را به دانش آموزان و دانشجویان منتقل کنند و ریشه ها و شالوده ها را می‌شناسند و قدرت تبیین بسیار قوی دارند که به نوبه خود بسیار مهم است.

راکعی خاطر نشان کرد : در حال حاضر  مسئله ای که وجود دارد مسئله دو خط فکری یا دو نگاه به چگونگی اداره کشور است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی آن خط فکر شناخته شده ای که به نوعی فراعت رحمانی از اسلام است، تصریح کرد : این انقلاب با امام خمینی آغاز شده و از خط فکری پیروی می کند که در تربیت و فرهنگ ما ریشه دارد .

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش گفت: هر چیزی که اخلاق را دور بزند، دین نیست. همه ادیان برای انتشار مواحد اخلاقی آماده‌اند و این مسئله برای ما باور نکردنی است که به اسم اسلام کارهای ناپسند انجام شود .

راکعی در پایان سخنانش افزود : باید به مردم بگوییم اگر امنیت می خواهید و اگر کشوری می خواهید که با عقلانیت و برنامه ریزی مدونی اداره شود باید به روحانی رای دهیم .

رقبای روحانی آنچه به تصویر می کشند آینده روشنی ندارد

محمد تقی رخشانی، از فعالین اصلاح طلب سیستان و بلوچستان نیز دراین مراسم اظهار کرد : انتخابات همیشه هیجانات زیادی در بر دارد اما این دفعه انتخابات شرایط دیگری را بوجود آورده است؛ هرچه به روز 29 اردیبهشت نزدیک‌تر می‌شویم تپش قلب‌ها بیشتر می‌شود.

وی افزود : شاید به این دلیل باشد که در این دوره انتخابات ما با شرایط خاصی مواجه هستیم.

رخشانی با اشاره به اینکه وعده های رقبای روحانی آینده روشنی ندارد، خاطرنشان کرد : همه آنها یک حرف دارند و آن این است که یارانه می دهیم و کارانه خواهیم داد.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب سیستان و بلوچستان گفت: یارانه وکارانه را مردم آزموده‌اند . در دولت گذشته یارانه تجربه شد.تاثیر آن بر روی اقتصاد و زندگی مردم دیده شد. نکته جالب این است که کسانی از یارانه دفاع می‌کنند که در دولت گذشته مخالف یارانه بودند .

وی با اشاره به موارد فوق تصریح کرد: همان افراد امروز خودشان می‌گویند یارانه می‌دهیم و تورم هم بالا نمی‌رود !

محمدتقی رخشانی با ابراز نگرانی از اینکه ، آنچه به تصویر می‌کشند آینده روشنی ندارد، گفت: رقبای دکتر روحانی به گونه ای صحبت می‌کنند که انگار برنامه ای در کار نیست و همین عامل نگرانی ایجاد می‌کند و آن هم اینکه چه برنامه هایی برای آینده خواهند داشت. هیچ نکته روشنی مطرح نمی‌شود و دلهره ما بیشتر می‌شود .

رخشانی تاکید کرد : اگر می‌خواهید آینده ای موفق داشته باشید و به عقب برنگردیم باید با اطمینان ایستادگی خود را اعلام کنیم .

وی گفت : این انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری است. همه آنهایی که پای صندوق رای می‌روند 11 نفر را با خود ببرند این یازده نفر باضافه یک می‌شود دوازده و ما در دوازدهمین دوره انتخاباتی با رای خود به دولت تدبیر و امید آینده روشنی را برای فرزندان خود خلق خواهیم کرد  .

وی ضمن اشاره به تلاش ها و همراهی های عالمانه زنده یاد آیت الله رفسنجانی گفت : چگونه می توان در این مراسم از کسانی که راد مردانه در دل این ملت جای دارند، برای بهترین انتخاب ها مقاومت و ایستادگی کردند یاد نکنیم.

در 29 اردیبهشت حماسه ای دیگر خلق خواهیم کرد

پیمان فروزش رئیس ستاد انتخاباتی استان سیستان و بلوچستان نیز ضمن تببین اهداف دولت تدبیر وامید اظهار داشت:برای اینکه یک نظام قدرتمند داشته باشیم باید ازتمامی منابع خود استفاده کنیم وانتخاب درست و به جای تک تک ما در این انتخبات نقش بسیار مهمی خواهد داشت .

دولت آبادی رئیس ستاد انتخاباتی فرهنگیان روحانی نیز هدف از این گردهمایی و افتتاح را ایجاد همبستگی برای حضور پر شور همه در روز انتخابات اعلام  کرد  .

وی با اشاره به اینکه 29 اردیبهشت بر آنیم تا حماسه ای دیگر خلق کنیم گفت :  نیاز جامعه آینده بهتر ایران است و نمی خواهیم در گذشته توقف کنیم را با سخنانش برای حضار به تصویر کشید .

دولت آبادی ضمن تشکر وتقدیر از همه حاضران و حامیان دکتر روحانی اظهار  داشت که مردم ایران در مدت کوتاه 4 سال به خیلی چیزها رسیدن که در قیاس با گذشته هر کدام از آنها پرچم سرافرازی برای کشور ایران است و قدر این نعمت‌ها را مردم ایران می‌دانند .

راکعی: رای ما رای عاقلانه‌ای است/ رخشانی: رقبای روحانی برنامه مشخصی برای اداره کشور ندارند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز