خبرگزاری کار ایران

بخشدار جوکار در گفت‌وگو با ایلنا:

برخی دنبال ایجاد فاصله بین دولت و نیروی‌انتظامی هستند/ اجازه سوءاستفاده و حاشیه‌سازی نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۴۱۲

بخشدار جوکار گفت: حاشیه‌سازی دروغین برخی رسانه‌ها بعد از گذشت دو هفته از ختم مسالمت‌آمیز موضوع، حکایت از برخی شیطنت‌ها برای فاصله انداختن بین دولت و نیروی انتظامی دارد.

فرهاد جهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه دولت یازدهم دولت قانون است، گفت: اخبار کذبی در برخی رسانه‌ها مبنی بر درگیری فیزیکی ما با مامور راهور منتشر شده که از اساس کذب و نه تنها هیچ درگیری نبوده بلکه تماس فیزیکی هم نداشتیم.

وی با تشریح اتفاق رخ داده گفت: ماشین ما در حال اعزام به ماموریت به علت سرعت بالا  از سوی مامور راهور متوقف شد که درخواست ما همان ابتدا اعمال قانون و عمل به مسوولیت بدون حاشیه بود.

جهانیان تصریح کرد: بنده به سیاست‌های دولت تدبیر و امید در عمل به قانون معتقدم و تمام سوابق من گویای این امر است. همه این اخبار کذب و ساختگی را در راستای تنش‌آفرینی در فضای غبارآلود انتخابات می‌دانم. از طریق مراجع قضایی در حال پیگیری این موضوع هستیم.

وی افزود: ما برای نیروهای زحمتکش پلیس که در شرایط سخت کار می‌کنند ارزش قائل هستیم اما اجازه سوءاستفاده و حاشیه سازی را به هیچ کسی نمی‌دهیم.

بخشدار جوکار گفت: حاشیه‌سازی دروغین برخی رسانه‌ها بعد از گذشت دو هفته از ختم مسالمت‌آمیز موضوع، حکایت از برخی شیطنت‌ها برای فاصله انداختن بین دولت و نیروی انتظامی دارد که ان‌شالله با پیگیری‌های قانونی این غرض‌ورزی‌ها راه به جایی نخواهد برد.

 وی ادامه داد: برخی گروه‌های افراطی با جعل و انتشار اخبار کذب دنبال موضوعی می‌گردند تا آن را پتکی کرده و بر سر دولت و دولت‌مردان تدبیر و امید فرود آورند. امید است هوشیاری مردم عزیز و حق طلب کشور بار دیگر در ادامه راه بر این بدرفتاری‌ها و بد اخلاقی ها خط بطلان بکشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز