خبرگزاری کار ایران

سردارکرمی در جمع کارگران زنجان:

وحدت محور پیروی از ولایت فقیه است

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۳۹۰

فرمانده سپاه انصار المهدی، (عج) استان زنجان، با بیان اینکه مردم همواره در صحنه های مختلف ایران اسلامی حاضر بودند و تا آخر هم خواهند بود، گفت : وحدت حول‌محور پیروی از ولایت فقیه است.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی امروز درجمع کارگران استان زنجان به مناسبت روز جهانی کارگر و هفته بسیج کارگری، با اشاره به نقش اساسی بسیج در جنگ اقتصادی، گفت: ما در طول این سال‌ها به همت مردم و بسیجیان در تمامی صحنه ها پیروز بودیم.

سردار کرمی، با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: در این برهه از زمان باید در راستای جهاد اقتصادی تلاش کرد.

فرمانده سپاه انصار المهدری (عج) ادامه داد : باید به دشمنان ثابت کرد که در جبهه اقتصادی نیز ایران موفق خواهد بود.

وی، در ادامه با اشاره  به حماسه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها  در 29 اردیبهشت سالجاری، تاکید کرد:  دشمن در صدد نا امیدی و جدایی مردم از انقلاب است. همه باید در این راستا هوشیار و در صحنه های اجتماعی حاضر باشیم.

سردار کرمی همچنین با اشاره به حضور ملت در مقابل دشمنان ایران و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ، گفت: ملت ایران با هوشیاری و ولایتمداری در این زمینه نیز پیروز خواهد شد.

فرمانده سپاه انصار المهدی(ع)  استان زنجان،  با بیان اینکه مردم همواره در صحنه های حاضر بودند و تا آخر هم خواهند بود،  گفت : وحدت حول محور پیروی از ولایت فقیه است.

سردار کرمی ،  با بیان اینکه کارگران مجاهدان خاک ریز اقتصای ایران هستند که دراین صحنه نیز مانند جهاد دفاعی در جهاد اقتصادی نیز خواهند جنگید، اضافه کرد: وعده ما روز 29 اردیبهشت با مشت محکم بر دهان دشمنان انقلاب خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز