خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام ستاد دکتر روحانی در کردستان مطرح کرد:

مردم از روحانی به‌دلیل اعتقاد به بازی برد برد حمایت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۳۵۲

مسعود الماسی با بیان اینکه عملکرد و گفتمان دکتر روحانی امنیت‌ساز است، افزود: خرسندیم که دکتر روحانی به وعده‌های خود عمل کرد و امنیت را مستدام و پایدارتر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود الماسی عصر روز سه شنبه در مراسم افتتاح ستاد دکتر روحانی در سنندج، تفاوت دولت‌های بر سر کار آمده را مورد توجه قرار داد و گفت: دولت سازندگی دوران جنگ را ترمیم کرد، دولت مهرورز نهادهای مدنی را تخریب و مملکت را در قهقرا فرو برد و دولت اصلاحات نیز نهاد های مدنی را نهادینه و وحدت ملی را ایجاد کرد و ما دنباله‌روی این نوع گفتمان هستیم. 

وی با بیان اینکه عملکرد و گفتمان دکتر روحانی امنیت‌ساز است، افزود: خرسندیم که دکتر روحانی به وعده‌های خود عمل کرد و امنیت را مستدام و پایدارتر کرد.

قائم مقام ستاد دکتر روحانی به انتخابات سال 92 و رویکرد برخی جناح‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: گفتمان اعتدال دولت تدبیر و امید باعث شد همه زیر سایه ملی دولت قرار گیرند و اکنون برجام و نتایج مثبت آن بر کشور را شاهد هستیم.

الماسی خاطرنشان کرد: در منطقه خاورمیانه شاهد شدت گرفتن جنگ سردی هستیم که به جنگ نرم نزدیک است و انتخاب هریک از این گزینه‌ها بسیار تعیین‌کننده است و بعضی از گفتمان‌ها ما را به سوی تقابل و تعامل می‌کشاند.

وی ادامه داد: امکان تعامل توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را فراهم می‌کند.

الماسی اقدامات دولت را مثبت ارزیابی کرد و گفت: احزاب در دولت‌های قبلی به سمت نابودی پیش می‌رفت اما اکنون در کردستان 14 حزب فعال وجود دارد.

وی یادآوری حقوق شهروندی از سوی دولت روحانی به مردم را مهم دانست و گفت: مطالبات مردم بویژه استان‌های مرزی در منشور حقوق بشر نهفته است و مردم روحانی را بدلیل اعتقاد به بازی برد برد مورد حمایت قرار می‌دهند.

در ادامه مشاور استاندار به خدمات مطلوب دولت اشاره کرد و گفت: در کنار امنیتی که در کشور ایجاد شده تنها دولتی که به مردم کردستان و قومیت‌ها توجه ویژه کرد این دولت بود و مردم استان باید اینگونه خدمات را ارج نهند.

عبدالکریم احمد نژاد عنوان کرد: عملیاتی شدن تدریس زبان و ادبیات کردی در دانشگاه کردستان نشان از اهمیت دولت به مذاهب و قوام است با این اوصاف روحانی شایسته حمایت است.

وی به انتصاب استاندار محبوب و معاونین اشاره کرد و افزود: نماینده دولت در استان با کمبود اعتبارات توانست در این مدت خدمات شایانی را ارایه دهد و این جای تقدیر دارد. 

در این مراسم همچنین هادی ادب برادر زنده‌یاد بهاالدین ادب نماینده فقید مردم سنندج در مجلس و از چهره‌های مردمی، نیز حمایت خود و دوستداران شادروان ادب را از کاندیدای مورد حمایت اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان اعلام کرد.

وی گفت: ما به دعوت دکتر جلالی‌زاده همسنگر مرحوم مهندس ادب به میدان آمده‌ایم و از عموم مردم کردستان به ویژه چهره‌های نامدار می‌خواهیم که به این حرکت بپیوندند و برای حمایت از دکتر روحانی به میدان بیایند.

هادی ادب افزود: دکتر روحانی در دولت دوم خود به مطالبات مردم کردستان توجه بیشتری کند و ازجمله مسئولین بومی را برای اداره استان و شهر سنندج تعیین کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز