خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد دکتر روحانی در کردستان:

کسی که اقدامی برای مردم کرد انجام نداده؛ چگونه مدافع حقوق مردم مناطق محروم شده است؟

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۳۱۶

رئیس ستاد دکتر روحانی در کردستان گفت: امروز دنیای بشریت فکر و منش رادیکالیسم و تندروی را رد می‌کند چراکه در دین مبین اسلام این افکار قابل قبول نیست و علی رغم خشونت زیادی که در خاورمیانه حاکم است امنیت و آسایش در کشور ما مرهون اتخاذ تدابیر ویژه از سوی دولت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلال جلالی‌زاده عصر روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح ستاد دکتر روحانی در سنندج ضمن تبریک عید مبعث و به فال نیک گرفتن این روز با تاسیس ستاد روحانی افزود: همانطور که پیامبر ما رهبر شرف، انسانیت و دفاع از افراد مظلوم بوده جنبش و راه ما به خاطر تحقق آرمان‌های انسانی و برقراری عدالت در کشور است. 

وی با بیان اینکه روحانی راهی را که شروع کرده در راستای مسایل و اهداف مردم بوده است، اظهار داشت: خرسندیم که امروز کسانی سکاندار حکومت هستند که به عقل‌گرایی، عقلانیت و خردگرایی توجه می‌کنند و بدنبال تامین امنیت تمام ایرانیان هستند.

رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی  ابراز داشت: امروز دنیای بشریت فکر و منش رادیکالیسم و تندروی را رد می‌کند چراکه در دین مبین اسلام این افکار قابل قبول نیست و علی‌رغم خشونت زیادی که در خاورمیانه حاکم است امنیت و آسایش در کشور ما مرهون اتخاذ تدابیر ویژه ازسوی دولت است.

جلالی‌زاده جایگاه والای انسانها را مهم دانست و گفت: ما ایرانی‌ها شخصیت بالایی داریم که به خاطر وعده برخی از کاندیداها مبنی بر افزایش یارانه‌هاشان خود را زیر سوال ببریم و کسی که مدتها در مناصب مختلف حضور داشته و اقدامی برای مردم کرد انجام نداده اکنون چگونه مدافع حق و حقوق مردم مناطق محروم گشته است.

وی به دستاورد مهم روحانی در استان اشاره کرد و گفت: تاسیس زبان و ادبیات کردی در دانشگاه کردستان بزرگترین خواسته معنوی مردم در جهت حفظ زبان و فرهنگ خود بود که در این دولت محقق شد و روحانی توانست وعده خود را عملیاتی کند.

جلالی زاده اقدامات دولت تدبیر و امید در استان را مثبت ارزیابی کرد و اضافه کرد: احداث کارخانه و دایر کردن مراکز اشتغال همچنین جذب دانشجویان فارغ‌التحصیل به کار از اهم اقدامات صورت گرفته بوده در حالی در دولت مهرورز شاهد اینگونه تغییرات نبودیم و هرگز اجازه نخواهیم داد با احساس ملی و مذهبی ما بازی شود بنابراین روحانی بهترین گزینه برای انتخاب ما جهت تحقق اهداف بلندمدت است.

به گفته رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی، کسانی که به نام روشنفکری سیاسی و فرهنگی در استان تحریم انتخابات و رای ندادن را تشویق می‌کنند به ملت خیانت می‌کنند.

جلالی زاده در بخش دیگری از سخنان خود مردم را به تعیین سرنوشت خود فراخواند و بیان داشت: نباید نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت باشیم بلکه باید در جریان دموکراسی حرکت کنیم و دشمنان خود را ناکام گذاریم.

وی جایگاه و منزلت کشور را در دنیا مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: با دیپلماسی قوی دولت دکتر روحانی ایران به منزلت خود دست یافت چراکه رئیس جمهور شجاع ما توانست بر مشکلات فائق بیاید و این قابل تقدیر است.

جلالی زاده مردم را مبرا از تغییرات ندانست و خاطرنشان کرد: ما ایرانی هستیم و نمی‌توانیم سرنوشت خود را از سرنوشت کشور جدا کنیم ولی می‌توانیم با رای خود روحانی را بار دیگر بر منصب ریاست‌جمهوری بنشانیم و حمایت همه‌جانبه در این راستا از سوی همگان ضروری است.

وی ادامه داد: محرومیت کردستان نتیجه سالها بی‌توجهی بوده و با اینکه مطالبات مردم از روحانی کاملا تحقق نیافت اما برای از بین بردن موانع و تسهیل در مسیر اهداف از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

وی ستاد روحانی را متعلق به گروه و جناح خاصی ندانست و ابراز داشت: ستاد روحانی مختص به تمام کردهاست و حمایت تمام اقشار برای نیل به اهداف لازم است. 

رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی، اتصال راه‌آهن همدان به سنندج و از سنندج به کردستان عراق همچنین از عراق به مدیترانه را نشان‌دهنده دیدگاه کلی روحانی به کل کردستان دانست و گفت: محقق شدن این امر بزرگترین محور توسعه کردستان را سبب خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز