خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

آمادگی اداره پست لامرد در توزیع آثار تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی

رئیس اداره پست شهرستان لامرد گفت: اداره پست شهرستان آمادگی ارسال و توزیع آثار تبلیغاتی مجاز نامزدها در پاکت های پستی را در سطح شهرستان دارد.

علی قائدی با اعلام این خبر به ایلنا گفت: نامزدها می‌توانند در ایام تبلیغات برای توزیع آثار خود از خدمات شرکت پست استفاده کنند و بایستی قوانین و دستورالعمل های ستاد انتخابات را رعایت کنند و پست شهرستان در چارچوب قراردادی با نامزدها نسبت به توزیع آثار تبلیغاتی آنان اقدام می کند.

این مسئول اضافه کرد: اداره پست شهرستان بدون حمایت و جانبداری سیاسی و جناحی در چارچوب قوانین و سیاست های اداره پست با نامزدها همکاری می کند.

وی ادامه داد: پست با استفاده از ظرفیت های بالایی از بانک اطلاعات مکانی و نشانی های شهرستان و … می تواند در این امر بهترین خدمات را به نامزدهای انتخاباتی ارائه کند.

رئیس اداره پست شهرستان لامرد بیان کرد: اداره پست شهرستان می‌تواند در کوتاه ترین زمان و با هزینه های مناسب، محموله‌های تبلیغاتی را به نشانی‌های مورد نظر نامزدها یا بصورت فراگیر در سطح شهرستان توزیع کند.

به گزارش ایلنا، هشتم تا بیست و هفتم اردیبهشت ۹۶ تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری به مدت بیست روز آغاز می‌شود.

به گفته علی‌اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور؛ طبق ماده ۶۶ قانون انتخابات، فعالیت انتخاباتی نامزدهای‌انتخابات ریاست‌جمهوری از تاریخ اعلام اسامی نامزدهای احراز صلاحیت‌شده، رسما آغاز می‌شود.

داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌توانند از تاریخ ۲۱ لغایت ۲۷ اردیبهشت ۹۶ تبلیغات خود را آغاز کنند. تبلیغات انتخابات میان دوره‌ای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم از تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۹۶ به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت.

گفتنی است دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره‌ای مجلس دهم در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.

کد خبر : ۴۸۱۹۶۲