خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

آغاز مرحله نخست مالچ پاشی در ریگان/ امضای تفاهم‌نامه بین استانداری کرمان و سازمان جنگل‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۴۷۵

فرماندار ریگان گفت: مرحله نخست مالچ پاشی در شهرستان ریگان امروز آغاز شد و همچنین تفاهم نامه ای بین استانداری کرمان و سازمان جنگل ها و مراتع و آبخیزداری کشور برای مهار ریزگردها امضا شد.

امین باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: مرحله نخست مالچ‌پاشی در شهرستان ریگان امروز با حضور استاندار کرمان، رئیس سازمان جنگل‌ها، نماینده مردم شرق استان‌کرمان و معاونان استاندار و مدیران استانی طرح کنترل فرسایش بادی و ریزگردها آغاز به کار کرد.

 باقری افزود: 2 هزار هکتار از کانون‌های بحران فرسایش بادی تا پایان سال در دستور کار است تا این نقاط مالچ پاشی شوند.

 وی عنوان کرد: مرحله نخست مالچ پاشی در شهرستان ریگان با توجه به وضعیت آب و هوایی این شهرستان آغاز شده و ادامه این طرح از شهریور تا پایان سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

 فرماندار ریگان ادامه داد: 6 هزار هکتار عملیات مالچ‌پاشی در استان کرمان را داریم که 5 هزار هکتار در شرق این استان و هزار هکتار در جنوب این استان اجرا می‌شود.

وی در پایان گفت: امروز تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری کرمان و سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری کشور برای مهار ریزگرها امضا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز