خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان خبرداد:

آغاز عملیات اجرایی شبکه انفصالی فاضلاب در گرگان

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۳۶۴

احداث خطوط اصلی فاضلاب و اجرای شبکه انفصالی جمع آوری فاضلاب در شهرهای گرگان توسط ۴ پیمانکار آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا،صادقلو استاندار گلستان بر لزوم افزایش جمعیت تحت پوشش طرح فاضلاب در شهرهای استان خصوصاً شهر گرگان به جهت بهره مندی بیشتر مردم از خدمات دولت تدبیر و امید و ایجاد اشتغال تاکید کرد و خواستار همکاری بیشتر دستگاه های اجرایی مذکور در این خصوص شد.  

در همین راستا محمد هادی رحمتی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با سپاس از عنایت و پیگیری مقام ارشد استان و حاضرین در جلسه گفت تسریع در اجرای طرح های فاضلاب جزء اهداف استراتژیک شرکت در جهت افزایش جمعیت تحت پوشش فاضلاب و ارتقا مسئولیت اجتماعی محسوب می شود و این موضوع کمک شایانی به حفظ و ارتقاء محیط زیست خواهد کرد. 

وی بیان داشت دولت یازدهم از شروع فعالیت، مهم ترین هدف و اولویت کاری خود را تامین آب آشامیدنی مردم و دفع بهداشتی فاضلاب و مسئله محیط زیست قرارداده است اهمیت و ضرورت  فاضلاب در شهر گرگان با توجه به افزایش جمعیت و توسعه شهری و تمرکز مردم در شهرها مسئله دفع بهداشتی فاضلاب بسیار ضروری است. 

رحمتی در ادامه افزود با مثبت ارزیابی کردن نتایج این نشست اظهار داشت: پس از ارائه گزارش عملکرد و تشریح مسائل و مشکلات توسط مدیرعامل برای طرح فاضلاب شهر گرگان از ابتدای سال ۸۲ بیش از ۵۲ میلیارد تومان هزینه شده است و تقریباً ۵۰ درصد شبکه فاضلاب شهر گرگان تاکنون اجرا شده و برای تکمیل طرح نیاز به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است . 

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان با بیان این مطلب که برای تکمیل طرح های فاضلاب شهر گرگان باید روش های جدید مالی تعریف شود خاطر نشان کرد بدنبال این هستیم از طریق بانک توسعه اسلامی این اعتبارات را کسب کنیم تا بتوانیم عملیات اجرایی را ادامه دهیم. 

وی با اشاره به اینکه تصفیه خانه فاضلاب گرگان حدود ۳۰ درصد از شبکه ای که اجرا شده را تحت پوشش قرار می دهد، خاطرنشان کرد: پیمانکاران ما در سطح شهر گرگان در حال نصب انشعاب فاضلاب خانگی هستند تا مشترکینی پیشتری را به شبکه فاضلاب وصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز