خبرگزاری کار ایران

سرهنگ ملایی خبر داد:

دستگیری سارقان مسلح خودرو در جیرفت

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۰۲۳

فرمانده انتظامی جیرفت از دستگیری سارقان مسلح خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ماشاالله ملایی گفت: بامداد امروز در تماس تلفنی فردی با سامانه 110 مبنی بر ربوده شدن خودروی خود در محور بم - جیرفت توسط دو سارق مسلح و شلیک تیر به پای او، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اعزام به محل ضمن انتقال راننده مجروح به بیمارستان جهت مداوا، مشخصات خودرو سرقتی را به همه گشت‌های انتظامی محسوس و نامحسوس اعلام کردند.اقدامات مجدانه پلیس در کمتر از هشت ساعت نتیجه داد و مأموران گشت‌انتظامی، خودروی سرقتی را در حوالی میدان عامری شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی جیرفت متذکر شد: سرنشینان خودرو با مشاهده خودروی پلیس با افزایش سرعت و تغییر مسیر اقدام به فرار کردند که با هوشیاری و تلاش مأموران کلانتری 12 و پلیس آگاهی پس از دقایقی تعقیب و گریز خودروی سرقتی متوقف، سارقان دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری تک لول و دوعدد فشنگ کشف شد.

ملایی یادآور شد: مالکان خودروها در نظر داشته باشند سارقان منتظر کوچک‌ترین اشتباه رانندگان خودرو برای سرقت آن هستند پس با رعایت نکات ایمنی می‌توانند این فرصت را از آنها سلب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز