خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد به ایلنا خبرداد:

ثبت‌نام ۴هزار و ۶۳۲ نفر در انتخابات شورای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۶۹۹

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد، آمار نهایی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان را ۴هزار و ۶۳۲ نفر عنوان کرد.

"فتاح محمدی" در گفت‌وگو اختصاصی به ایلنا در یاسوج گفت: بعد از یک هفته نامنویسی نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد، چهار هزار و 632 نفر قصد رقابت با همدیگر را در این انتخابات دارند.

وی با بیان اینکه زمان نام‌نویسی از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد تمدید نمی شود، اظهارداشت: از مجموع آمار نامزدهای این انتخابات سه هزار و 906 نفر در روستاها نامزد انتخابات شده اند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: در شهرهای این استان نیز 726 نامزد انتخاباتی بایکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

محمدی، تعداد نامزدهای مرد در پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد را چهار هزار و 296 نفر عنوان کرد.

 

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمدگفت: تعداد نامزدهای خانم در مجموع این استان برای حضور در انتخابات اردیبهشت ماه جاری شوراهای این استان نیز 336 نفر است.

محمدی افزود: تعداد نامزدهای مرد در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد سه هزار و 630 نفر و تعداد نامزدهای مرد در شهرهای این استان برای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر نیز 666 نفر است.

وی تعداد نامزدهای زن در انتخابات پیش روی شوراهای اسلامی روستاهای کهگیلویه و بویراحمد را 276 نفر ذکر و یادآورشد: این تعداد در شهرها 60 نفر است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر یاسوج دارای بیشترین نامزد و روستای " مهریان " از روستاهای تابعه یاسوج نیز دارای بیشترین نامزد انتخابات روستایی در این دوره از انتخابات خواهد بود.

محمدی افزود: هیچگونه مشکلی برای برگزاری پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز