خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور مطرح کرد:

تصور فاصله بین اقوام ایرانی بی انصافی است

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۳۰۸

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی گفت: تصور و ایجاد فاصله بین اقوام ایرانی بی انصافی است چرا که همه فرزاندان ایران هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی امروز در جریان سفر به استان کردستان ضمن افتتاح کارخانه پتروشیمی کردستان با بیان اینکه طرح های به ثمر نشسته خرسندی مردم را به همراه داشته است افزود: همه باید با وحدت و همدلی زمینه اشتغال جوانان را مهیا سازیم و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

 وی گفت:  تصور و ایجاد فاصله میان اقوام ایرانی از سوی برخی بی انصافی است چرا که همه مردم این سرزمین هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی با بیان اینکه افتتاح 21 پروژه به ارزش بیش از 2 هزار و 700 میلیارد تومان کار ارزشمندی است عنوان کرد: ایران متعلق به همه است و بهره برداری از بزرگترین پروژه صنعتی در استان نشان از پیشرفت ایران در مسیر توسعه است.

رئیس‌جمهور عنوان کرد: 9 و نیم میلیون تن بر تولید و ظرفیت پتروشیمی افزوده شده است و 5 و نیم میلیارد دلار نیز ارزش این تولید است و این کشور ظرفیت تولید پتروشیمی تا 40 میلیارد دلار را با وجود جوانان نخبه دارد.

وی با تاکید بر اینکه تولید باید توسعه یابد خاطر نشان کرد: با ورود سرمایه به تمامی بخش های مهم و رونق تولید زمینه ایجاد اشتغال جوانان فراهم می شود.

رئیس جمهور عنوان کرد: قوه قضاییه  و نیروهای امنیتی امسال به میدان بیاید و همکاری لازم را با ما داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه سال ما مچ گیری نباشد بلکه سال دستگیری باشد اظهار داشت: همه باید همدل و همسو باشیم و تمام اهتمام خود را جهت تحقق این مهم به خرج دهیم.

وی در پایان گفت: امسال انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها را در پیش رو داریم و مردم با حضور پر شور خود قطعا حماسه ایی بزرگ را به جهانیان نشان خواهند داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز