خبرگزاری کار ایران

در اولین سفر استانی در سال جدید؛

رئیس جمهوری وارد بیرجند شد/افتتاح و بهره برداری از چند پروژه عمرانی و زیربنایی

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۵۴۱

حسن روحانی رئیس جمهوری امروز (چهارشنبه) در نخستین مرحله آغاز سفر کاروان تدبیر و امید در سال 1396 به استان ها وارد بیرجند مرکز خراسان جنوبی شد.

به گزارش ایلنا، رئیس جمهوری را در این سفر یک روزه بیش از 10 نفر معاونان، وزیران و مقام های عالی رتبه کشوری همراهی می کنند. 

دکتر روحانی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی بیرجند مورد استقبال استاندار، امام جمعه و تعدادی از مدیران استانی قرار گرفت .

رئیس جمهوری در بدو ورود به فرودگاه بیرجند که سخنانش از شبکه محلی خاوران خراسان جنوبی پخش شد، با تبریک سال جدید، ابراز امیدواری کرد که سال 96، سال نعمت و سال رحمت الهی برای مردم ایران باشد.

روحانی گفت: همه سال ها باید سال پیشرفت ملت باشد بویژه امسال که سال اقتصاد مقاومتی، تولید ملی و اشتغال نامگذاری شده است و همه باید تلاش کنیم که این شعار تحقق یابد.

وی ابراز خوشحالی کرد که نخستین سفرش را به استان ها در سال جاری به خراسان جنوبی که از استان های مهم مرزی کشور است، آغاز کرد.

وی تصریح کرد: در این سفر قول هایی که در سفر قبلی اش داد، بررسی می کند از جمله طرح هایی که به اتمام رسیده یا افتتاح خواهد شد و طرح های نیمه تمام که باید تا پایان دولت یازدهم تکمیل شود.

رئیس جمهوری ابراز امیدواری کرد که سفرش به خراسان جنوبی مایه خیر و برکت باشد.

روحانی پس از آن برای افتتاح خط تولید کارخانه سیمان باقران راهی شهرستان مرزی درمیان شد.

اسدیه مرکز این شهرستان در 100کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.

در این سفر 16طرح و پروژه عمرانی و تولیدی با اعتبار بیش از هشت هزار میلیارد ریال در حوزه های مختلف زیربنایی به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی چندین پروژه مهم دیگر هم آغاز خواهد شد.

طرح های افتتاحیه شامل کارخانه سیمان باقران، مخازن نفتی حاشیه شهر بیرجند ، ورزشگاه 15 هزار نفری مرکز استان، پروژه گازرسانی به شهرهای اسفدن از توابع شهرستان قاینات و حاجی آباد مرکز شهرستان زیرکوه و گاز رسانی به تعدادی از روستاهای مسیر و 137 کیلومتر راه اصلی و چندین پروژه دیگر در استان است.

همچنین عملیات اجرایی پروژه خط انتقال گاز از سربیشه به نهبندان و عملیات گاز رسانی به شهر دیهوک شهرستان طبس پس از سال ها انتظار آغاز می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز