خبرگزاری کار ایران

تجلیل از 170 مادر آسمانی در روزهای پایانی سال

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۴۶۳

مراسم "بانوی مردآفرین" با هدف تکریم از مادران دو و سه شهید، با حضور امام‌جمعه شهرری و شهردار منطقه 20 برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی امام‌جمعه شهرری در این مراسم به مقام و جایگاه شخصیتی بانوی ادب و تکریم حضرت ام‌البنین مادر حضرت‌عباس(ع) اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و از جان گذشتگی بسیار اهمیت دارد و مادران و خانواده شهدا در زنده نگه داشتن فضای ایثار بسیار موثرند.

حجت‌الاسلام شاهچراغی به مقام والای مادران و اثرگذاری نقش آنها اشاره کرد و افزود: باگذشت‌ترین‌های جامعه، با ارزش‌ترین افراد جامعه هستند و شما خانوده شهدا نمونه‌ای بارز از این افراد هستید و همه مردم مدیون شما  هستند.

امام‌جمعه شهرری ضمن قدردانی از مدیریت‌شهری که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت دارد، گفت: امنیت جامعه‌ای که فضای ایثار و از خود گذشتگی در آن حاکم باشد، تضمین شده است.

 حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان ری نیز گفت: شهرداری تنها اداره‌ای است که در برپایی ویژه برنامه‌های ویژه شهدا و خانواده‌های آنها مشارکتی فعال دارد.

نصرالله با اشاره به اینکه 16 تا 22 اسفند به مناسبت سالگرد تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نام هفته بزرگداشت شهدا نامیده شده، افزود: همزمان با این ایام برنامه‌های ویژه‌ای اجرا شد که تکریم از هزار مادر شهید، 170 مادر دوشهید و سه شهید، دیدار با خانواده شهدا و کاشت یک‌هزار نهال به نام و یاد شهدای از جمله این برنامه‌ها بود.

مراسم تجلیل از ۱۷۰ مادر آسمانی شهرری با حضور امام‌جمعه شهرری، شهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه۲۰، معاون فرهنگی مدیرکل بنیاد شهید استان تهران، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، در حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز