خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور به ایلنا خبر داد:

برنامه ریزی برای حضور 7 میلیون زائر در راهیان نور امسال

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۱۷۲

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 6 میلیون نفر زائر کربلای ایران بودند؛ از برنامه ریزی برای حضور 7 میلیون نفر در اردوهای راهیان نور امسال خبر داد.

سردار علی فضلی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از سیاهکل، با بیان اینکه راهیان نور در طول سال در 7 استان کشور برگزار می شود،گفت: آذربایجان غربی، کردستان،کرمانشاه، ایلام ، بوشهر و هرمزگان در سال های اخیر به عرصه راهیان نور پیوسته اند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور با اشاره به اینکه هر سال با رشد چشمگیر حضور مردم در این سفر مواجه هستیم، اظهار کرد: اقبال ارزشمند مردم علیرغم وجود برخی از کمبودها در زیر ساخت در حال افزایش است.

وی با اشاره به افزایش امکان استقرار کاروان ها در اردوگاه ها و مراکز راهیان نور تصریح کرد: در حال حاظر امکان شب مانی 121 هزار نفر در مراکز اسکان راهیان نور در 7 استان کشور وجود دارد.

فضلی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 6 میلیون نفر زائر کربلای ایران بودند ؛از برنامه ریزی برای حضور 7 میلیون نفر در راهیان نور امسال خبر داد.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور با اشاره به اینکه دوره زمانی راهیان نور از اردیبهشت هر سال آغاز و تا فروردین سال آینده ادامه پیدا می کند افزود: آمار دقیق حضور مردم در این سفر معنوی اواخر فروردین ماه سال آینده اعلام خواهد شد.

برنامه ریزی برای حضور 7 میلیون زائر در راهیان نور امسال

وی در ادامه این گفتگو با بیان اینکه توان دفاعی کشور امروز بعد از عنایت خدا به دستاوردهای نیروهای مسلح و بخش مردم نهاد بسیج متکی است، خاطرنشان کرد: علیرغم وجود کم وکسری ها در حوزه های اعتباری، در میزان آمادگی نیروها به واسطه حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب خدشه ای وارد نمی شود.

سردار فضلی با اشاره به اینکه ما شب و روز  زمین، دریا و آسمان را رصد می کنیم تاکید کرد: امروز فرزندان این ملت در آمادگی خوب و مناسبی برای دفاع از دین خدا قرار دارند.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور با تصریح بر اینکه در 6 سال گذشته  در همه استان ها رزمایش آمادگی های رزمی برگزار شده است گفت: تمرینات چند ساعته و چند روزه، آموزش های تئوری، آمادگی های جسمی، آمادگی های رزمی و میادین تیر و ... از جمله برنامه هایی است که جهت آمادگی دفاعی در سراسر کشور بر گزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز