خبرگزاری کار ایران

۳ اسفند با حضور ۱۵سخنران برگزار می‌شود؛

دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی در دانشگاه تهران

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۵۱۷

با حضور بیش از 15 استاد داخلی و بین‌المللی و همراه برگزاری سه کارگاه آموزشی تخصصی و کاربردی دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی 3 و 4 اسفندماه 95 برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، دانش و یا به تعبیری هنر بازاریابی از دیرباز یکی از عوامل و ارکان اصلی موفقیت هر کسب و کاری محسوب می‌شده و شاید برخلاف دیگر علوم، قدمت آن به بدو پیدایش انسان باز می‌گردد.

با تشدید رقابت ناشی از تعدد فعالان هر حوزه و نیز تسهیل ورود رقبای خارجی به حوزه عرضه محصولات در کشور از یکسو و افزایش سطح آگاهی و انتظارات مشتریان از سوی دیگر، اتکای به تاکتیک‏‌ها و تکنیک‌‏های بازاریابی بیش از هر زمان دیگری احساس شده و به کارگیری این شاخه از علم و هنر، به عاملی برای تعیین سرنوشت یک محصول، یک کسب و کار و یا حتی یک صنعت بدل شده است.

دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در نظر دارد «دومین کنفرانس مدیریت بازاریابی» را با تکیه بر آخرین دستاوردهای مدیریت بازاریابی در 3و 4 اسفند سال جاری برگزار نماید.

شرکت کنندگان این سمینار، علاوه بر بهره مندی از مطالب ارزنده سخنرانان و همچنین آشنایی با ایشان و سایر علاقمندان به این حوزه، گواهینامه رسمی دانشکده مدیریت و گواهینامه بین المللی ANCCP ایتالیا نیز دریافت می‌کنند.

محورها و موضوعات مورد بحث این رویداد با سخنرانان خارجی همچون گرهارد بارکوس(تحلیل رفتار رسانه ای شهروندان ایرانی)، پانته آ فرودی(Conceptualizing the influence of global corporate logo on corporate image and reputation) ، علی اکبر جعفری(The utopia and dystopia of advertising in socioeconomically less developed markets) و علی فرجی راد(نقش علم روانشناسی رفتار مصرف کننده در مدیریت الگوی مصرف) برگزار می‌شود.

همچنین سخنرانان داخلی که در این رویداد حضور خواهند داشت، موضوعات دیگر را پوشش خواهند داد.

محمد رحیم اسفیدانی(تبلیغات مشترک، استراتژی ها و روش ها)، مسعود کیماسی( ما با تبلیغات شلیک می کنیم)، امیر خانلری( عصر نوین رسانه های تبلیغاتی- تعامل خلق تجربه و دگیرسازی ذهنی) ناصر پاشاپور نیکو (تاثیر تکنولوژی بر آینده تبلیغات) و محمد صالح ترکستانی(نقشه مفهومی برند) برخی از از بحث‌ها را مطرح خواهند کرد.

از دیگر سخنرانان هم می توان به طاهر روشندل اربطانی (رسانه های اجتماعی و تحول در عرصه مسئولیت اجتماعی بنگاه ها)، شهریار عزیزی(روندهای آینده تبلیغات)، علیرضا قنادان(بازاریابی دیجیتالی)،مسعود غلامپور (ارزش آفرینی از طریق ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در شرکت‌های ایرانی)، عظیم فضلی پور (سیستم های بین المللی جلوگیری از تقلب برند)،پروفسور علی اکبر فرهنگی فوق دکترای ارتباطات سازمانی آمریکا و استاد محسن میرزایی(پیشکسوت و استاد برتر حوزه صنعت تبلیغات) اشاره داشت که سخنرانی خواهند داشت.

بر پایه این گزارش، 3 کارگاه آموزشی این رویداد هم ،مورد کاوی یک پروژه برند سازی از گام مطالعات بازار تا اجرا(شرکت دی . ان . ای یونیون) ،توسعه یکپارچه جوهره، استراتژی و هویت برند(ارائه توسط دکتر محمد ناطق و دکتر علیرضا نوری) و بازاریابی هوشمند مبتنی بر تحلیل داده های عظیم(Big data) خواهد بود که توسط دکتر سعید روحانی عرضه خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و از طریق لینک ثبت نام در کنفرانس یا تلفن دبیرخانه (66510922 ،66521537) می‌توانید بهره ببرید.

همچنین کانال تلگرام  https://telegram.me/UT_CM هم برای دریافت اطلاعات در دسترس علاقمندان این رویداد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز