خبرگزاری کار ایران

به دلیل بی‌توجه به توصیه‌های ایمنی؛

سلفی گرفتن، جان جوان جیرفتی را گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۷۳۸

رئیس جمعیت هلال احمر جیرفت گفت: جوانی که برای گرفتن عکس سلفی از خود، به کنار رودخانه رفته بود به دلیل جدی نگرفتن توصیه های ایمنی در رودخانه غرق شد.

‫به گزارش ایلنا، وحید شاهرخی ‬رئیس جمعیت هلال احمر جیرفت در تشریح این ماجرا گفت: ساعت 16 دیروز 29 بهمن ماه جوانی برای گرفتن عکس سلفی به کنار رودخانه کلدان دلفارد جیرفت می رود که با توجه به عدم رعایت نکات ایمنی مبنی بر فاصله گرفتن از حریم رودخانه غرق شد.

وی با اشاره به عملیات امدادرسانی این حادثه، اظهار کرد: بلافاصله بعد از گزارش این حادثه، سه تیم شامل یک تیم از جبالبارز و دو تیم از جمعیت هلال احمر به منطقه دلفارد اعزام و مسیر روخانه کلدان و سفیدباز را گشت زنی کردند ولی اثری از این جوان پیدا نشد.

رئیس جمعیت هلال احمر جیرفت با عنوان اینکه با توجه به تاریکی شب و مه گرفتگی منطقه، عملیات امداد و نجات متوقف شد، اظهار کرد: با توجه به بارش باران و طغیان رودخانه دلفارد و مسیر پر از سنگ‌های بزرگ این رودخانه پیش بینی می شود که این جوان جان خود را از دست داده باشد.

شاهرخی با بیان اینکه عملیات امداد و نجات امروز صبح آغاز و تا یافتن جسد این جوان ادامه می یابد خاطرنشان کرد: بارها توسط ستاد بحران شهرستان و استان اعلام شده است که از نزدیک شدن به رودخانه های فصلی خودداری شود که متاسفانه با جدی نگرفتن این توصیه ها و سهل انگاری یک جوان جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز