خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شرکت برق استان کردستان :

مشکل قطعی برق روستاها رفع شد

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۴۵۶

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: علی رغم بارش سنگین برف و مسدود بودن بعضی از مسیرها با تلاش مأموران اداره برق مشکل قطعی برق در روستاها رفع شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا صدیقی اظهار داشت: بیشترین خاموشی مربوط به شهرستان سروآباد به ویژه منطقه اورامان بوده که متاسفانه با مسدود بودن جاده های ارتباطی امکان تردد نبوده و تا ساعات انتهایی شب ۱۰ روستای این منطقه در خاموشی بوده و همکاران عملیات و اتفاقات این شهرستان علیرغم مسدود بودن کلیه مسیرها با یک دستگاه خودروی غیراداری و نیز عبور با قایق از روی سد دارایان موفق به طی مسیر و رفع خاموشی شده‌اند و هم اکنون برق این منطقه وصل شده است.

وی افزود: بارش سنگین برف همچنین منجر به قطعی شبکه فوق توزیع در شهرستان مریوان شده به گونه‌ای که ۲۰ روستای این شهرستان نیز به مدت چند ساعت در خاموشی بوده‌اند که با تلاش همکاران در این شهرستان نیز به جز ۴ روستا که امکان تردد وجود ندارد کلیه روستاها برقدار شده‌اند.

صدیقی تاکید کرد: بر اساس گزارش‌های رسیده از شهرستان بانه علیرغم بارش یک متری برف شبکه فشار متوسط پایدار بوده و خرابی ناشی از وزن زیاد برف روی سیم‌ها که منجر به خاموشی‌های پراکنده شده بود، رفع شده است.

وی گفت: در سایر شهرستان‌ها نیز وضعیت به صورت مشابه بانه بوده و علیرغم بروز برخی خاموشی‌های پراکنده شبکه در حالت عادی و پایدار می‌باشد.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان بیان داشت: علی رغم بارش سنگین برف و مسدود بودن بعضی از مسیرها با تلاش مأموران اداره برق مشکل قطعی برق در روستاها رفع شد.

صدیقی در ادامه با اشاره به برخی شایعات که از سوی برخی شبکه‌های مجازی مبنی بر قطعی برق در شهرستان سقز مطرح شده است، خاطرنشان کرد: با کسب اطلاع از همکاران شهرستان سقز شایعه قطعی گسترده برق در ساعات آینده در این شهرستان بی اساس بوده و هیچ مشکلی جهت تأمین برق پایدار در این شهرستان وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز