خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای اعلام شد؛

مدارس برخی شهرستان‌های استان فارس فردا تعطیل است

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۳۸۴

روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس از تعطیلی مدارس برخی شهرستان‌های این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا شعبانی اظهار کرد: با توجه به درخواست فرمانداران و اعلام ستاد مدیریت بحران مدارس برخی شهرستان‌ها فردا (سه‌شنبه) بیست و ششم بهمن‌ماه تعطیل اعلام می‌شود.

شعبانی در ادامه با اشاره به بارندگی‌های اخیر، گفت: مدارس سه روستای «طغر»، «امیر سالار» و «سیف‌آباد» بخش «خفر» و مدارس پیش‌دبستانی و دبستان در بخش‌های «سیمکان»، «کردیان»، بخش مرکزی و شهر جهرم در نوبت صبح تعطیل است.

وی با اشاره به اینکه در شهرهای لامرد و مهر مدارس پیش‌دبستانی و دبستان در نوبت صبح تعطیل است، گفت: در شهرستان «خنج» نیز تمامی مقاطع تحصیلی در نوبت صبح تعطیل است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس گفت: همه مقاطع تحصیلی روستاهای شهر «گراش» فردا در نوبت صبح تعطیل است.

شعبانی با تأکید بر اینکه همه مقاطع تحصیلی نوبت صبح بخش‌ها و روستاهای داراب تعطیل است، گفت: در شهرستان قیر و کارزین به‌جز شهر «قیر» همه مدارس نوبت صبح تعطیل است.

شعبانی گفت: مدارس پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه اول شهرستان «زرین‌دشت» در نوبت صبح تعطیل است.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش‌وپرورش فارس گفت: تاکنون تصمیمی مبنی بر تعطیلی مدارس شیراز اتخاذ نشده و مدارس این شهر فردا تعطیل نیست.

وی گفت: این اطلاعیه ساعت ۲۱ دوشنبه‌شب صادرشده و احتمال اینکه تکمیل‌تر شود نیز وجود دارد.

به گفته شعبانی اطلاعیه‌های جدید به اطلاع مدیران مدارس، همکاران فرهنگی و اولیای دانش آموزان خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز