خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان تکاب:

بانوان نقش تاثیرگذاری در تحقق گفتمان انقلاب اسلامی دارند

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۵۱۲

فرماندار شهرستان تکاب گفت: بانوان نقش تاثیرگذاری در تحقق گفتمان انقلاب اسلامی در کشور دارند.

به گزارش ایلنا از تکاب، ایرج ثقفی درجشن انقلاب ویژه برنامه بانوان و خانواده های شهرستان تکاب با گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: نقش موثر بانوان ایرانی در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی پررنگ و بی بدیل است.

فرماندار اظهار کرد: بانوان کشورمان با حضور فعال و متعهدانه در تمام برهه های انقلاب اسلامی از جمله حضور دوشادوش رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، عزت و غیرت ایرانی و اسلامی را به منصه ظهور رساندند.

وی ادامه داد: بانوان ایران اسلامی در توسعه و پیشرفت کشور همواره در تمام عرصه حضور داشته و در راه موفقیت کشور نقش چشمگیری داشته اند.

فرماندار تکاب با بیان دستاوردهای دولت یازدهم اضافه کرد: حرکت سازندگی و برنامه‌ریزی و توسعه کشور در دولت تدبیر و امید دوباره آغاز شد.

ثقفی گفت: کشور در سال های گذشته از مسیر برنامه ریزی منحرف شده بود اما دولت یازدهم  امید و عقلانیت روند برنامه ریزی و توسعه کشور را احیا کرد.

وی اضافه کرد: ادامه روند فعلی و حرکت در مسیر عقلانیت و استفاده از خرد جمعی کشور را به وضعیت مطلوب می رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز